05.09.2011 (10:01)11 komentarzy
Muzyczna TV: MTV Polska znów przed 4Fun.TV
W drugim miesiącu wakacji wzrost udziałów w oglądalności wśród telewizyjnych kanałów muzycznych notują 4Fun.TV, Eska TV oraz Rebel TV. Tracą VIVA Polska i MTV Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
W sierpniu 2011 roku, mimo spadku oglądalności (o 17 proc.), liderem wśród kanałów muzycznych pozostaje VIVA Polska. Na drugie miejsce w rankingu, mimo spadku udziałów w oglądalności, powrócił kanał MTV Polska nieznacznie wyprzedzając 4Fun.TV.
Także w grupie docelowej (13-29 lat) liderem pozostaje VIVA Polska, z kolei największy wzrost udziałów w oglądalności także notuje Rebel TV.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Największy wzrost oglądalności (216 proc.) notują Rebel TV. W ujęciu rocznym wyniki poprawiają także 4Fun.TV oraz Eska TV.
Grupa 4+ | Sierpień 2011 | Sierpień 2010 | Zmiana SHR% | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | r/r |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | VIVA Polska | 33 554 | 0,67 | 41 861 | 0,82 | -17,4% |
2. | MTV Polska | 16 404 | 0,33 | 19 890 | 0,39 | -15,0% |
3. | 4fun.tv | 16 313 | 0,33 | 12 190 | 0,24 | 38,0% |
4. | Eska TV | 9 610 | 0,19 | 7 475 | 0,15 | 32,2% |
5. | Rebel.tv | 969 | 0,02 | 304 | 0,01 | 216,7% |
6. | Czworka Polskie Radio | 463 | 0,01 |
NAM: Oglądalność kanałów muzycznych - Sierpień 2011
Grupa 13-29 | Sierpień 2011 | Sierpień 2010 | Zmiana SHR% | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | r/r |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | VIVA Polska | 13 863 | 1,87 | 21 796 | 2,66 | -29,9% |
2. | MTV Polska | 7 877 | 1,06 | 10 685 | 1,31 | -18,8% |
3. | 4fun.tv | 6 425 | 0,87 | 5 739 | 0,70 | 23,4% |
4. | Eska TV | 3 400 | 0,46 | 4 809 | 0,59 | -22,0% |
5. | Rebel.tv | 491 | 0,07 | 160 | 0,02 | 230,0% |
6. | Czworka Polskie Radio | 71 | 0,01 |
NAM: Oglądalność kanałów muzycznych - Sierpień 2011
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Atmedia dla Media2.pl (dane: Nielsen Audience Measurement)
Komentarze (1 - 10 z 11)
Chore!!!!!