Łukasz Szewczyk19.09.2011 (14:29)brak komentarzy

Fleishman-Hillard z nowymi usługami

Dział Digital agencji Fleishman-Hillard wprowadził do swojej oferty nową usługę Digital Blueprint Workshop. Są to warsztaty, podczas których firmy strategię obecności marki w Internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.
- Rynek usług w obszarze mediów społecznościowych dojrzewa. Coraz więcej marketerów i managerów public relations zauważa konieczność prowadzenia celowych, systematycznych i konsekwentnych działań komunikacyjnych, uzasadnionych sensowną strategią. Strategia ta powinna być zgodna z całościową strategią komunikacyjną firmy lub marki - mówi Andrzej Jędrzejczak, Digital Consultant Fleishman-Hillard.
Formuła warsztatów pozwala na połączenie głębokiej wiedzy o firmie, jej potencjale i celach komunikacyjnych (jaką wnoszą przedstawiciele firmy) z szerszym, obiektywnym spojrzeniem oraz wiedzą konsultantów Fleishman-Hillard. Istnieje możliwość zaproszenia na warsztaty międzynarodowych strategów internetowych z zagranicznych oddziałów Fleishman-Hillard, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami zdobytymi w wielu międzynarodowych organizacjach oraz na bardziej zaawansowanych rynkach.

Dział Digital warszawskiego biura Fleishman-Hillard zajmuje się komunikacją w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Świadczy usługi w obszarze budowania wizerunku i obrony reputacji marki, relacji z blogerami i sieciowymi liderami opinii oraz budowania relacji ze społecznościami. W ofercie działu pojawiły się ostatnio również takie usługi jak Digital Anatomy i Digital Audit, czyli badania wizerunku i obecności w Internecie marki, firmy bądź istotnego dla niej zagadnienia.

Polecamy