Łukasz Szewczyk25.04.2006 (16:22)brak komentarzy

Treningi medialne w ofercie FM

Treningi medialne opracowane przez zespół Fleishman-Hillard (FH) w Warszawie we współpracy z działem Media Service Fleishman-Hillard w Nowym Jorku oraz konsultantami z Berlina i Brukseli uzupełnią ofertę usług oferowanych przez warszawskie biuro FH.
Metodologia szkoleń została opracowana pod kierunkiem Morri Berman oraz Melody Kimmel - szefów Fleishman-Hillard Media Service/Nowy Jork i jednocześnie doświadczonych amerykańskich szkoleniowców w zakresie kontaktów z mediami. Morri Berman prowadziła szkolenia łącznie dla ponad 2 tys. amerykańskich szefów i dyrektorów. Melody Kimmel ma na swoim koncie szkolenia zarówno dla szefów firm z listy Fortune 500 jak i organizacji non profit.
Zarówno Morri Berman jak i Melody Kimmel są do dyspozycji warszawskiego biura jako osoby prowadzące szkolenia dla klientów Fleishman-Hillard w Polsce.

Polskie przykłady oraz ćwiczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki zostały przygotowane przez warszawski zespół FH. Szkolenia opracowane są modułowo. Każdy z klientów może wybrać dowolne moduły w zależności od potrzeb. Uwzględnione zostały m.in. wystąpienia podczas konferencji prasowych, wywiady prasowe, radiowe i TV, przygotowanie briefingów, komunikacja kryzysowa. Duży nacisk położony jest na sposoby radzenia sobie z przekazywaniem i formułowaniem przekazywanych informacji szczególnie w sytuacjach stresowych.

W zależności od potrzeb w szkoleniach uczestniczą specjaliści z zakresu różnych dziedzin, z którymi współpracuje warszawski zespół FH.
Fleishman-Hillard