03.01.2012 (0:39)8
Rok 2011: 4 godz. przed TV, Polsat wyprzedził TVN, "Ranczo" hitem
W 2011 roku Polacy średnio oglądali telewizję ponad 4 godziny dziennie. Najczęściej wybierali Jedynkę, jednak w komercyjnej grupie (16-49) liderem jest Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Hitem 2011 roku okazał się serial "Ranczo".
Komentarze (1 - 8 z 8)
2 kanaly telewizji publicznej maja przychod z reklam porownywalny z najwieksza telewzija komercyjną w Polsce!!!!
telewizja publiczna ma nakaz tworzenia programow misyjnych i jej cel jest w przeciwienstwie do telewziji komercyjnych - natomiast tworzy programy pokroju tych najchetniej ogladanych o zerowej jakosci intelektualnej.
i jeszcze do tego ogromnego worka wpływow mamy placic abonament ? za co ? za teatr telewziji raz w tygodniu ?
Tak chętnie mówisz o misji TVP, ciekaw jestem za jaką misje byłbyś gotów wyłożyć pieniądze, Teatr Telewizji (wnioskuje, ze nie), koncerty filharmoniczne, dokumenty ? Szczerze wątpię, poza tym zapominasz o TVP Kultura, TVP Historia, i za zasłoną zysków dwóch kanałów TVP2 i TVP1, nie zauważasz 16. ośrodków regionalnych TVP, czyli 16 kanałów nie utrzymujących się z wpływów z reklam.
bardzo chcialbym w to wierzyc ale jak czytam ze tvp jest niezadowolone z ogladalnosci tvp kultura a osrodki regionalne sa marginalizowane
(one tez emituja lokalne reklamy (touche) ;-)
TO, TO szlag mnie tarfia jak po serwisie informacyjnym musze brnac przez durne reklamy farmaceutyków zeby zobaczyc sport i pogode!!!!!
to powinno byc bez przerywników w postaci reklam!
kwestia czasu jak programy beda przerywane reklamami tez- jak bedziemy tak pokornie sie z tym godzic!