03.01.2012 (18:03)20 komentarzy
Polo TV: Disco polo zatrzymuje widza dłużej przed TV
Polo TV z muzyką disco polo jest drugą najchętniej oglądaną stacją muzyczną w Polsce, przy której widzowie spędzają najwięcej czasu. W Wigilię (24 grudnia) Polo TV przegonił Vive w komercyjnej grupie.
Kanał Polo TV miniony rok może zaliczyć do udanych. Od września do grudnia 2011 roku stacja zajmuje drugą pozycję wśród stacji muzycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przedstawionych przez nadawcę.
Polo TV notuje dobre wyniki oglądalności mimo najmniejszego zasięgu technicznego stacji, który w listopadzie wyniósł 21,6 proc. Dla porównania zasięg kanału VIVA polska wynosi 65,1 proc. 4Fun.TV - 59,8 proc., MTV Polska - 47,9 proc., Eska TV - 31,1 proc., Rebel TV - 24,3 proc. Obecnie Polo TV dostępne jest w ofercie platform satelitarnych (m.in. Cyfra+, "n") oraz sieciach kablowych (m.in. Vectra, Multimedia Polska, Toya) i przez satelitę Hot Bird.
Dodatkowo grudzień był bardzo dobrym miesiącem dla stacji, tym bardziej, że specjalnie nagrane widowiska koncertowe z okazji świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra przyciągnęły przed telewizory znaczącą rzeszę widzów. W Wigilię (24.12.2011) kanał Polo TV osiągnął najwyższą oglądalność wśród stacji muzycznych w komercyjnej grupie 16-49.
Najchętniej oglądanym programem w Polo TV był koncert kolęd w wykonaniu największych gwiazd disco polo i dance, który obejrzało średnio 123 707 widzów grupie komercyjnej 16-49 lat (192 219 widzów w grupie osób powyżej 4 roku życia). Świąteczne wydanie programu "Disco Polo Live" obejrzało średnio 75 590 widzów w grupie 16 - 49 (127 784 widzów w grupie 4+), a świąteczne "Gwiazdy Polo tv" oglądało średnio 68 047 widzów w grupie 16-49 (98 499 widzów powyżej 4 roku życia). Powtórkę koncertu wigilijnego o godz. 21.00 obejrzało średnio 40 989 widzów w grupie 16-49 (69 762 widzów w grupie 4+).
SHR% - średni udział kanału w oglądalności wszystkich stacji w danym czasie
AMR - średnia wielkość widowni (liczba widzów) w danym czasie
RCH - max liczba widzów kanału w danym czasie
ATS - średni czas oglądania kanału przez jednego widza w danym czasie
Co ciekawe, Polo TV może pochwalić się najwyższym wskaźnikiem ATS (średni czas oglądania kanału przez jednego widza w danym czasie) wśród kanałów muzycznych, który wynosi godzinę i 6 minut w grupie 4+:
1.09-31.12.2011 | Grupa 4+ | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | RCH | ATS |
---|---|---|---|---|---|
1. | VIVA Polska | 31 031 | 0,50% | 1 809 035 | 00:24:16 |
2. | Polo TV | 18 114 | 0,29% | 386 880 | 01:06:42 |
3. | 4fun.tv | 15 401 | 0,25% | 1 160 869 | 00:18:54 |
4. | MTV Polska | 11 195 | 0,18% | 1 021 151 | 00:15:44 |
5. | Eska TV | 9 886 | 0.16% | 555 536 | 00:25:31 |
6. | Rebel.tv | 922 | 0,01% | 137 151 | 00:10:04 |
NAM: Oglądalność Polo TV wrzesień - grudzień 2011 (Grupa 4+)
IX - XII.2011 | Grupa 16-49 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | RCH | ATS |
---|---|---|---|---|---|
1. | VIVA Polska | 23 333 | 0,91% | 1 197 335 | 00:27:42 |
2. | Polo TV | 12 826 | 0,50% | 245 053 | 01:14:52 |
3. | 4fun.tv | 12 121 | 0,47% | 782 049 | 00:22:07 |
4. | Eska TV | 7 953 | 0,31% | 380 745 | 00:30:04 |
5. | MTV Polska | 7 731 | 0,30% | 652 870 | 00:17:00 |
6. | Rebel.tv | 704 | 0,03% | 93 374 | 00:11:04 |
NAM: Oglądalność Polo TV wrzesień - grudzień 2011 (Grupa 16-49)
Dodatkowo grudzień był bardzo dobrym miesiącem dla stacji, tym bardziej, że specjalnie nagrane widowiska koncertowe z okazji świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra przyciągnęły przed telewizory znaczącą rzeszę widzów. W Wigilię (24.12.2011) kanał Polo TV osiągnął najwyższą oglądalność wśród stacji muzycznych w komercyjnej grupie 16-49.
Najchętniej oglądanym programem w Polo TV był koncert kolęd w wykonaniu największych gwiazd disco polo i dance, który obejrzało średnio 123 707 widzów grupie komercyjnej 16-49 lat (192 219 widzów w grupie osób powyżej 4 roku życia). Świąteczne wydanie programu "Disco Polo Live" obejrzało średnio 75 590 widzów w grupie 16 - 49 (127 784 widzów w grupie 4+), a świąteczne "Gwiazdy Polo tv" oglądało średnio 68 047 widzów w grupie 16-49 (98 499 widzów powyżej 4 roku życia). Powtórkę koncertu wigilijnego o godz. 21.00 obejrzało średnio 40 989 widzów w grupie 16-49 (69 762 widzów w grupie 4+).
Grupa 16-49 | Wigilia (24.12.2011) | Sylwester (21.12.2011) | |||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | ATS | AMR | SHR% | ATS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Polo TV | 41 413 | 1,27% | 01:53:51 | 60 511 | 1,68% | 02:09:48 |
2. | VIVA Polska | 35 276 | 1,08% | 00:33:55 | 61 529 | 1,71% | 00:41:15 |
3. | 4Fun.TV | 25 488 | 0,78% | 00:34:56 | 25 439 | 0,71% | 00:26:30 |
4. | Eska TV | 11 351 | 0,35% | 00:32:46 | 18 935 | 0,53% | 00:37:46 |
5. | MTV Polska | 8 851 | 0,27% | 00:20:13 | 10 438 | 0,29% | 00:17:40 |
NAM: Oglądalność Polo TV w Wigilię i Sylwester (16-49 lat)
AMR - średnia wielkość widowni (liczba widzów) w danym czasie
RCH - max liczba widzów kanału w danym czasie
ATS - średni czas oglądania kanału przez jednego widza w danym czasie
Komentarze (1 - 10 z 20)
jeszcze 3 miesiace i rebel tv bedzie miec wyzsza ogladalnosc niz MTV, a przeciez kiedys to byl cudowny kanal muzyczny z audycjami tematycznymi jak alternative nation, party zone, superock i inerakcja jak select mtv...
MTV wroc do music television!!!!