14.02.2012 (22:56)7 komentarzy
Menu McDonald's na tablicy odjazdów PKP (wideo)
Oferta kulinarna McDonald's wyświetla się na rozkładzie jazdy pociągów na Dworcu Centralnym w Warszawie. Firma promuje w ten sposób pobliską restaurację.
Kampania jest pomysłem McDonald's Polska i agencji DDB Warszawa. Produkty McDonald's wyświetlają się przy godzinach odjazdów pociągów. Obowiązuje zasada: im więcej minut do odjazdu, tym dłuższa lista kulinarnych propozycji. Liczba propozycji restauracji rośnie ponadto wraz ze wzrostem opóźnienia pociągu. A jeśli do odjazdu pozostaje więcej niż 47 minut, rozkład pokazuje pełne menu.
[/yt]
- Zauważyliśmy, że pasażerowie, którzy już są na dworcu, niechętnie się z niego ruszają, by coś zjeść. Tymczasem restauracja McDonald's jest nieco oddalona od dworca. By zwiększyć tam sprzedaż, musieliśmy pokazać pasażerom, że mają więcej czasu, niż im się wydaje - mówią pomysłodawcy projektu: Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z DDB Warszawa.
Z kolei Dominik Szulowski, PR manager McDonald's Polska, zapowiada, że jeśli akcja okaże się sukcesem, firma wykorzysta patent również na innych dworcach, np. w Gdańsku czy Katowicach. Rozkład z menu McDonald's to efekt współpracy McDonald's, DDB Warszawa, Tribal DDB, firmy Gutenberg Networks (część grupy Corporate Profiles DDB), Macroscope OMD, PKP SA, Spółki Dworzec Polski, firmy BizRunner odpowiedzialnej za kontakt z przedstawicielami Dworca Centralnego oraz firmy Tajkun, dystrybutora monitorów wielkoformatowy.
Rozkład powstał przy współpracy z PKP i jest zsynchronizowany z elektronicznym rozkładem jazdy na dworcu.
[/yt]
- Zauważyliśmy, że pasażerowie, którzy już są na dworcu, niechętnie się z niego ruszają, by coś zjeść. Tymczasem restauracja McDonald's jest nieco oddalona od dworca. By zwiększyć tam sprzedaż, musieliśmy pokazać pasażerom, że mają więcej czasu, niż im się wydaje - mówią pomysłodawcy projektu: Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z DDB Warszawa.
Z kolei Dominik Szulowski, PR manager McDonald's Polska, zapowiada, że jeśli akcja okaże się sukcesem, firma wykorzysta patent również na innych dworcach, np. w Gdańsku czy Katowicach. Rozkład z menu McDonald's to efekt współpracy McDonald's, DDB Warszawa, Tribal DDB, firmy Gutenberg Networks (część grupy Corporate Profiles DDB), Macroscope OMD, PKP SA, Spółki Dworzec Polski, firmy BizRunner odpowiedzialnej za kontakt z przedstawicielami Dworca Centralnego oraz firmy Tajkun, dystrybutora monitorów wielkoformatowy.
DDB Warszaw
Komentarze (1 - 7 z 7)