19.02.2012 (12:21)brak komentarzy
Business Ad Network marketingowym partnerem LinkedIn w Polsce
Business Ad Network (BAN), sieć reklamy w polskich serwisach internetowych premium i biznes, została wyłącznym partnerem marketingowym LinkedIn w Polsce. LinkedIn to globalny serwis społecznościowy dla profesjonalistów liczący ponad 150 mln użytkowników.
Business Ad Network (BAN) oferuje rozwiązania reklamowe LinkedIn firmom, które chcą promować swoje marki i prowadzić działania marketingowe z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi na LinkedIn.com. BAN zapewni klientom pełną gamę produktów marketingowych i rozwiązań reklamowych LinkedIn oraz pomoc w realizacji zleceń.
Profil użytkowników LinkedIn jest atrakcyjny dla reklamodawców - użytkownikami sieci są przede wszystkim osoby na strategicznych, decyzyjnych stanowiskach, osiągające wyższe niż średnie dochody, a także osoby z wyższym i specjalistycznym wykształceniem, które korzystają z LinkedIn w celach biznesowych i są otwarte na nowe rozwiązania.
Użytkownicy LinkedIn korzystają z serwisu jako źródła informacji i platformy wymiany wiadomości oraz nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych. To czyni LinkedIn atrakcyjnym dla marek, które chcą trafić ze swoim przekazem do zdefiniowanych grup odbiorców, wykorzystać wyjątkowy poziom personalizacji i specyfikę serwisu dzięki wachlarzowi dostępnych na LinkedIn narzędzi, takich jak wewnętrzna poczta, grupy LinkedIn ( ponad milion do tej pory), ankiety i odpowiedzi.
- Wspólnie z BAN oferujemy marketerom firm w Polsce łatwy dostęp do przystępnych i efektywnych form reklamy, kierowanych do konkretnej grupy odbiorców - powiedział Fredrik Bernsel, Partner Director, LinkedIn, EMEA. - Już ponad 500 tysięcy użytkowników w Polsce zaufało naszej sieci kontaktów i korzysta z niej w celach biznesowych - to wielka zaleta dla marek, które chcą dziś zaprezentować się w Internecie w odpowiednim kontekście i dotrzeć do określonych osób. Sieć BAN ma duże doświadczenie w realizacji działań marketingowych na serwisach internetowych z jakościowymi treściami, dlatego cieszymy się z nawiązania tej współpracy - dodaje.
Profil użytkowników LinkedIn jest atrakcyjny dla reklamodawców - użytkownikami sieci są przede wszystkim osoby na strategicznych, decyzyjnych stanowiskach, osiągające wyższe niż średnie dochody, a także osoby z wyższym i specjalistycznym wykształceniem, które korzystają z LinkedIn w celach biznesowych i są otwarte na nowe rozwiązania.
Użytkownicy LinkedIn korzystają z serwisu jako źródła informacji i platformy wymiany wiadomości oraz nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych. To czyni LinkedIn atrakcyjnym dla marek, które chcą trafić ze swoim przekazem do zdefiniowanych grup odbiorców, wykorzystać wyjątkowy poziom personalizacji i specyfikę serwisu dzięki wachlarzowi dostępnych na LinkedIn narzędzi, takich jak wewnętrzna poczta, grupy LinkedIn ( ponad milion do tej pory), ankiety i odpowiedzi.
Komentarze