wikma09.03.2012 (19:02)28 komentarzy

Piekarska skarży reklamę L'Oréal. "Przecież nikt tak nie wygląda!"

Bezprecedensowa skarga do Rady Etyki Reklamy - Katarzyna Piekarska postanowiła zbuntować się przeciwko reklamom L'Oréal, w którym występuje modelka z idealnie gładką skórą. Przecież nikt tak nie wygląda - tłumaczy była posłanka SLD.
Piekarska postanowiła odnieść się do Kodeksu Etyki Reklamy, w którym widnieje zapis przeciwko reklamom "'wprowadzającym w błąd odbiorców, w szczególności w odniesieniu do istotnych cech, w tym właściwości, przydatności''.
Katarzynie Piekarskiej chodzi o reklamę najnowszego fluidu Lumi Magique firmy L'Oréal, który promowany jest sloganem "'Idealna cera, nasycona światłem''. W reklamach występuje modelka Doutzen Kroes, która emanuje idealnie gładką cerą, jędrną skórą, oczywiście bez żadnych zmarszczek.

- Przecież nikt tak nie wygląda! - mówi portalowi Gazeta.pl była posłanka - Takich ludzi po prostu nie ma - tak doskonałych, tak idealnych! - tłumaczy Piekarska, która zdecydowała się złożyć skargę do Rady Etyki Reklamy.

Rada na rozpatrzenie wniosku będzie miała 30 dni.
wyborcza.pl

Komentarze (1 - 10 z 28)

i tak sprawa jest jasna TO GRA WARTA SWIECZKI PANI POSEL
 8  
Doutzen Kroes przecież tak wygląda ;)
a Piekarska ma kompleksy
 6  
to kobieca zazdrosc zawsze jedna drugiej czegos zazdrosci
 7  
Doutzen Kroes tak wygląda pani piekarska
 9  
piekarska nie jest posłem!! barany!!!
 11  
idiotka z sld
 13  
Ale temacik zastepczy

Ale wlasnie widac że wychodzi PRL z Pani Piekarskiej. Za komuny to sekretarz dzwoni do producenta i mowi co ma zrobic ( oczywoscie abstrachuje ze nie ma reklam) ale pani piekarska zapomniala ze mamy "wolny" rynek i myslacych ludzi.
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 9 marca 2012 o 20:07:58 przez rafal_kowal).
 7  
rafal . Faktycznie tak jest . Bo nawet jak zdjecie do dowodu robia to poprawia go ciut zarost uruna itp ciekawe czy zdjecia ze slubu kazala poprawic . Bije piane i tyle
 0  
a ja uwazam, ze ma racje. mysle, ze nalezy zrobic porzadek z tymi wszystkimi reklamami, w ktorych kobiety maja twarze jak namalowane. przez takie wieloletnie "urabianie" tego typu wizerunkami kobiety maja tylko kompleksy na temat swojej urody i trudno z nimi racjonalnie rozmawiac na ten temat skoro kazda kobieca gazeta "atakuje" takimi zdjeciami nie wspominajac o reklamach w tv. to wielki przemysl nastawiony na kase a nie na rzeczywiste checi poprawienia urody kobiet. jak widze te "sprasowane" twarze to jestem zniesmaczony.
 10