Magdalena Fris26.03.2012 (15:32)3 komentarze

Największa kampania reklamowa w historii komunikatora GG

Kampania rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG. Zaplanowana jest w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło "Po prostu wszędzie". To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem.Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.
Kampania rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG. Wprowadza ono wiele istotnych nowości dla użytkowników - GG przeszło gruntowne zmiany nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim oferuje wiele nowych możliwości - w wersji na komputer, przeglądarkę i na telefon.
Kampania promuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło "Po prostu wszędzie". To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem. Zostanie ona przeprowadzana zarówno w serwisach GG Network (komunikator, portal, radio), jak i zewnętrznych, m.in. portalach Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, radiu Eska, sieciach kin Cinema City. Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.

Kampania została przygotowana przez Dział Marketingu i Dział Kreacji GG Network S.A.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Mam wersje beta tego GG i muszę powiedzieć, że fajne jest, ale jak widzę ile przeznaczą na tą kampanię to tylko czekać aż znowu zawalą komunikator mnóstwem reklam ażeby się zwróciło..
 6  
na gg11 przesiadłem się z kultowego 6,158 i mi się podoba, żadnych wodotrysków, proste jak za dawnych czasów :) czekam na wersje finalna bo mi brakuje wysyłania smsów, mam nadzieje, że tego nie spieprzą w finalnej wersji
 0  
A ja mam wyrąbane ~użytkownik WTW
 0