25.05.2012 (14:50)6 komentarzy
"Szpilki na Giewoncie": Mniej widzów, TVN wyprzedził Polsat
Wiosną 2012 roku telewizja Polsat podczas emisji serialu "Szpilki na Giewoncie" utraciła pozycję lidera na rzecz TVN. Serial notuje także znaczny spadek oglądalności. Przychody z reklam wyniosły 17 mln zł.

Telewizja Polska zakończyła emisję czwartego sezonu serialu "Szpilki na Giewoncie". Wiosną 2012 roku serial oglądało średnio 1,743 mln widzów, co dało udziały na poziomie 16,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. To oznacza, że w porównaniu z jesienią (2,073 mln widzów) serial notuje spadek widowni o ponad 300 tys. widzów.
Podczas emisji serialu telewizja Polsat utraciła pozycje lidera na rzecz TVN i była stacją tzw. drugiego wyboru w ogólnej (4+) oraz komercyjnej (16-49 lat) grupie widzów.
Przychody z reklam przy serialu wyniosły 17 120 815 zł
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Podczas emisji serialu telewizja Polsat utraciła pozycje lidera na rzecz TVN i była stacją tzw. drugiego wyboru w ogólnej (4+) oraz komercyjnej (16-49 lat) grupie widzów.
"Szpilki na Giewoncie" - wiosna 2012 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | AMR | SHR% | AMR | SHR% | |
---|---|---|---|---|---|
1. | TVN | 1 887 892 | 17,52% | 1 058 671 | 20,13% |
2. | Polsat - "Szpilki na Giewoncie" | 1743530 | 16,18% | 881972 | 16,77% |
3. | TVP2 | 1 280 930 | 11,89% | 551 350 | 10,49% |
4. | TVP1 | 1 054 941 | 9,79% | 369 017 | 7,02% |
NAM: Oglądalność "Szpilek na Giewoncie" (Polsat) - wiosna 2012
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl
Komentarze (1 - 6 z 6)