30.05.2012 (11:12)brak komentarzy
Ogilvy Action dla marki Ford
Ogilvy Action realizuje kolejny projekt dla marki Ford. Agencja odpowiada za adaptację projektów graficznych reklam prasowych, a także za przygotowanie koncepcji i realizację reklamy radiowej dla modelu Ford Transit.
Kampania pod hasłem "Ford Transit. Maszyna do oszczędzania pieniędzy" trwa od kwietnia 2012 roku. Ma ona na celu zwiększenie sprzedaży modelu Ford Transit.
Zarówno prasowe, jak i radiowe przekazy przekonują konsumentów do oszczędzania, które zaczyna się już przy zakupie modelu Ford Transit, dostępnego obecnie z wyjątkowym rabatem od 19 000 PLN w ofercie dla każdego biznesu. Posiadanie Forda Transita oznacza także:
- oszczędność przy tankowaniu. Nowe silniki Duratorq zapewniają niższe zużycie paliwa, już od 6,55 l/100 km i rzadsze wizyty na stacjach benzynowych
- oszczędność przy serwisie. Wydłużony do 50 000 km lub 2 lat okres między przeglądami to niższe koszty eksploatacji.
Do zakupu Forda Transita zachęca przedsiębiorców niestandardowa idea kreatywna zabawnego porównania samochodu dostawczego z rowerem. Koncept podkreśla, że oszczędzanie na przewożeniu towarów nie musi oznaczać przesiadania się na alternatywne środki transportu takie jak rower. Wystarczy skorzystać z obecnej oferty Forda Transita, żeby odczuć ulgę w kosztach.
Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa Ogilvy Action. Akcja wspierana jest także komunikacją w internecie, zrealizowaną przez agencję Wunderman. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mindshare.
Główny przekaz akcji - "Ford Transit to oszczędność: oszczędzasz przy zakupie, tankowaniu, serwisie i finansowaniu" - kierowany jest głównie do właścicieli małych przedsiębiorstw wszystkich branż, dla których samochód dostawczy jest niezbędny w prowadzeniu biznesu.
Zarówno prasowe, jak i radiowe przekazy przekonują konsumentów do oszczędzania, które zaczyna się już przy zakupie modelu Ford Transit, dostępnego obecnie z wyjątkowym rabatem od 19 000 PLN w ofercie dla każdego biznesu. Posiadanie Forda Transita oznacza także:
- oszczędność przy tankowaniu. Nowe silniki Duratorq zapewniają niższe zużycie paliwa, już od 6,55 l/100 km i rzadsze wizyty na stacjach benzynowych
- oszczędność przy serwisie. Wydłużony do 50 000 km lub 2 lat okres między przeglądami to niższe koszty eksploatacji.
Do zakupu Forda Transita zachęca przedsiębiorców niestandardowa idea kreatywna zabawnego porównania samochodu dostawczego z rowerem. Koncept podkreśla, że oszczędzanie na przewożeniu towarów nie musi oznaczać przesiadania się na alternatywne środki transportu takie jak rower. Wystarczy skorzystać z obecnej oferty Forda Transita, żeby odczuć ulgę w kosztach.
Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa Ogilvy Action. Akcja wspierana jest także komunikacją w internecie, zrealizowaną przez agencję Wunderman. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mindshare.
Komentarze