Barbara Łukaszewicz08.08.2012 (14:01)1 komentarz

"Wymień Anioła". Startuje nowa kampania marki Axe

Najnowsza kampania Axe nawiązuje do zeszłorocznej akcji zorganizowanej pod hasłem "Upadną nawet Anioły". Osią najnowszej kampanii jest prowadzony w internecie konkurs, w którym do wygrania jest Ford Mustang z 1965 roku w wersji cabrio.
W konkursie zorganizowanym na stronie Wymień Anioła poza samochodem można wygrać również m.in. iPady, limitowaną wersję pościeli AXE czy koszulki z anielskimi grafikami. Zabawa trwa do 23 września.
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim młodzi mężczyźni mieszkający w miastach.

Kampanię marki przygotowała agencja RED8 Digital.
W ubiegłym roku wspieraliśmy markę AXE kampanią "Ulegną nawet Anioły". Jej bohaterkami były piękne Anielice, spadające na ziemię pod wpływem zapachu dezodorantu AXE Excite. Teraz zadaliśmy pytanie, co właściwie dzieje się później. Co będzie, gdy użyje się dezodorantu Axe po raz kolejny? Spadnie kolejny Anioł? Co wtedy z tym pierwszym? Jak facet ma się odnaleźć w takiej, niełatwej przecież sytuacji? wyjaśnia kulisy powstania koncepcji Paweł Góźdź, Brand Leader AXE

Komentarze (1 - 1 z 1)

Sprzedaż zbędnego auta może przysporzyć wielu problemów. Z tego powodu zamiast działać samodzielnie, lepiej skorzystać z usług oferowanych przez skup aut Warszawa.
http://s-car.pl/skup-aut-autoskup-samochodow-mazowieckie/skup-samochodow-warszawa
 0