Łukasz Szewczyk24.08.2012 (17:15)brak komentarzy

Wypożycz tablet - rusza kampania reklamowa Play (foto)

Na początku września 2012 roku rusza nowa kampania komórkowej sieci Play, w ramach której wśród pasażerów LOT-u będzie informowani o możliwości dwutygodniowego testowania tabletów Galaxy Tab z mobilnym internetem.
Wypożycz tablet - rusza kampania reklamowa Play (foto)
Nowa kampania Play i agencji Grandes Kochonos skierowana jest do pasażerów LOT-u. Jak już informowaliśmy, wystarczy bilet LOT, by za jedyne 49 zł przez dwa tygodnie testować nieograniczone możliwości tabletu Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Play zadbał, aby tablety miały gry, dużo muzyki i wiele potrzebnych informacji dotyczących miejsca, do którego się leci. Kto raz pozna możliwości tabletu Samsung Galaxy Tab 2 10.1, zechce go mieć na zawsze za 0 zł na start w abonamencie 79,90
Media: Internet, prasa , outdoor
Start kampanii: 1 września 2012
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos (art director)
Bartosz Gryś (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak, Monika Paluch
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta, Małgorzata Chmiel (P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom