05.09.2012 (11:02)1 komentarz
Inwestycja to sztuka - nowa kampania Bytomia
Z początkiem września ruszyła druga odsłona kampanii promującej tereny inwestycyjne zlokalizowane w pobliżu odcinka A1 przebiegającej koło Bytomia.
To uzupełnienie oferty będącej przedmiotem zeszłorocznej kampanii, która objęła tereny w ścisłym centrum miasta.
Obecnie trwa emisja reklam w prasie, internecie i na nośnikach outdoor (na terenie Międzynarodowych Portów Lotniczych w Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Rzeszowie, Warszawie). Zakończenie kampanii planowane jest na listopad 2012. Szczegółowe informacje na temat obu kampanii wraz z katalogiem terenów znajdują się w przygotowanym na potrzeby kampanii serwisie www.investinbytom.pl.
Zależało nam na tym aby połączyć obie kampanie, prezentując potencjał gospodarczy miasta jako szeroką gamę możliwości inwestycyjnych, odpowiednią dla różnych projektów biznesowych - komentuje Włodzimierz Rajczyk, dyrektor .bringMore advertising, która po wygranym przetargu podjęła się kontynuacji działań promocyjnych dla miasta
Zeszłoroczna kampania pod hasłem Bytom. Kultura biznesu odbiła się szerokim echem w mediach branżowych i środowiskach biznesu, tym bardziej, że udało się sprzedać część terenów. Pomysł, aby w promocji inwestycyjnej Bytomia postawić na kulturę, z którą miasto jest kojarzone od lat, okazał się strzałem w dziesiątkę. Nie pierwszy raz .bringMore przełamuje stereotypy i zamiast stonowanego, biznesowego przekazu, stawia na wyraziste atrybuty miejsc, które promuje.To efektywny sposób na przebicie się z komunikatem wśród gąszczu ofert inwestycyjnych - mówi Barbara Pczycka, dyrektor kreatywna agencji
Tegoroczna kampania zyskała motto inwestycja to sztuka, i jest kontynuacją przekazu z poprzedniej edycji, który stawia na biznes, w miejscu twórczych przestrzeni i szans.
Komentarze (1 - 1 z 1)