Łukasz Szewczyk01.11.2012 (14:04)brak komentarzy

Porsche w nowej kampanii patrzy w przyszłość i mierzy wysoko

Z końcem października w prasie i internecie rusza kampania reklamowa renomowanych modeli aut marki Porsche - Cayenne, Panamera oraz 911. Działania promocyjne podkreślają doskonałość, sportowy rodowód i niedoścignione rozwiązania technologiczne samochodów Porsche.
Porsche
Kampania wspiera ofertę sprzedażową najbardziej znanych modeli samochodów marki Porsche - Cayenne, Panamera oraz 911. Działania reklamowe promujące nowe rozwiązanie leasingowe będą prowadzone zarówno w nowych, jak i tradycyjnych mediach. Aktywności online, oparte o wykorzystanie serwisu internetowego porsche.pl, obejmą promocję w wyszukiwarkach oraz spersonalizowany e-mailing do potencjalnych Klientów. Z kolei reklamy w formie drukowanej pojawią się na łamach prestiżowych magazynów skierowanych do kadry zarządzającej - Harvard Business Review, Private's Banking, Diner's Magazine, Forbes oraz MBA Manager.Kampania wystartuje pod koniec października i potrwa do grudnia 2012 roku. Za realizację działań reklamowych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Mindshare Polska