28.03.2013 (9:36)229 komentarzy
Pierwsza reakcja nc+: Odpowiemy na krytykę. Kanały własne dla wszystkich na 3 miesiące
Prezes satelitarnej platformy nc+ wciąż utrzymuje, że ostra krytyka klientów to wynik "problemów komunikacyjnych". Operator zapewnia jednak, że wszystkie głosy traktuje poważnie i wkrótce na nie odpowie. Na pocieszenie wszystkim abonentom "n" i Cyfry+ udostępnia swoje kanały tematyczne.
Fot. materiały prasowe
Reakcja abonentów na ofertę nc+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi. Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów. Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy. Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt - informuje Julien Verley, Prezes nc+
Czy zarząd nc+, który jeszcze kilka dni temu zapowiadał, że mimo krytyki nie zmieni oferty, teraz zmienił swoje zdanie? O tym przekonamy się za kilka dni, gdy prezes nc+ dotrzyma słowa i przedstawi zapowiadaną "odpowiedź" na krytykę klientów. Na razie platforma nc+ wprowadza pierwsze działania, których celem jest zmniejszenie krytyki - w związku z nadchodzącymi Świętami Wielkiej Nocy nc+ daje abonentom możliwość poznania autorskich kanałów tematycznych. Od dziś przez 3 miesiące wszyscy abonenci platformy "n" będą mieli dostęp do kanałów MiniMini+ HD, Ale kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, teleTOON+HD/HYPER+ HD. Natomiast abonenci Cyfry+ będą mieli dostęp do kanału nSport HD/SD. Oznacza to, że obecni abonenci Cyfry+ będą mogli obejrzeć nadchodzące ćwierćfinały Ligi Mistrzów UEFA (łącznie z meczem 9 kwietnia Borussia Dortmund vs. Malaga CF, transmitowanym wyłącznie w nSport) oraz rozpoczęcie nowego sezonu ENEA Ekstraligi Żużlowej - dodaje szef nc+
Wciąż jednak brak ze strony operatora innych działań, które najbardziej krytykowane są przez abonentów Cyfry+ i "n". Przypomnijmy, że abonenci Cyfry+ i "n" najbardziej krytykują brak elastyczności nowej oferty (np. pełny dostęp do Canal+ tylko w najdroższych pakietach, brak tematycznych kanałów własnych w niższych pakietach) oraz zmuszanie do migracji do nowej platformy nc+ na niekorzystnych warunkach (abonenci otrzymują listownie informacje o automatycznej migracji do nowych promocji, które charakteryzują się wyższymi cenami oraz przedłużeniem umów na 18 miesięcy). Oburzeni klienci wysyłają wypowiedzenia oraz skargi do UOKiK.
Komentarze (1 - 10 z 229)
kończcie...wstydu i tak juz nie oszczędzicie