Łukasz Szewczyk28.03.2013 (9:36)229 komentarzy

Pierwsza reakcja nc+: Odpowiemy na krytykę. Kanały własne dla wszystkich na 3 miesiące

Prezes satelitarnej platformy nc+ wciąż utrzymuje, że ostra krytyka klientów to wynik "problemów komunikacyjnych". Operator zapewnia jednak, że wszystkie głosy traktuje poważnie i wkrótce na nie odpowie. Na pocieszenie wszystkim abonentom "n" i Cyfry+ udostępnia swoje kanały tematyczne.
Konferencja nc+
Reakcja abonentów na ofertę nc+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi. Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów. Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy. Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt - informuje Julien Verley, Prezes nc+
Czy zarząd nc+, który jeszcze kilka dni temu zapowiadał, że mimo krytyki nie zmieni oferty, teraz zmienił swoje zdanie? O tym przekonamy się za kilka dni, gdy prezes nc+ dotrzyma słowa i przedstawi zapowiadaną "odpowiedź" na krytykę klientów. Na razie platforma nc+ wprowadza pierwsze działania, których celem jest zmniejszenie krytyki - w związku z nadchodzącymi Świętami Wielkiej Nocy nc+ daje abonentom możliwość poznania autorskich kanałów tematycznych.
Od dziś przez 3 miesiące wszyscy abonenci platformy "n" będą mieli dostęp do kanałów MiniMini+ HD, Ale kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, teleTOON+HD/HYPER+ HD. Natomiast abonenci Cyfry+ będą mieli dostęp do kanału nSport HD/SD. Oznacza to, że obecni abonenci Cyfry+ będą mogli obejrzeć nadchodzące ćwierćfinały Ligi Mistrzów UEFA (łącznie z meczem 9 kwietnia Borussia Dortmund vs. Malaga CF, transmitowanym wyłącznie w nSport) oraz rozpoczęcie nowego sezonu ENEA Ekstraligi Żużlowej - dodaje szef nc+
Wciąż jednak brak ze strony operatora innych działań, które najbardziej krytykowane są przez abonentów Cyfry+ i "n". Przypomnijmy, że abonenci Cyfry+ i "n" najbardziej krytykują brak elastyczności nowej oferty (np. pełny dostęp do Canal+ tylko w najdroższych pakietach, brak tematycznych kanałów własnych w niższych pakietach) oraz zmuszanie do migracji do nowej platformy nc+ na niekorzystnych warunkach (abonenci otrzymują listownie informacje o automatycznej migracji do nowych promocji, które charakteryzują się wyższymi cenami oraz przedłużeniem umów na 18 miesięcy). Oburzeni klienci wysyłają wypowiedzenia oraz skargi do UOKiK.

Komentarze (1 - 10 z 229)

Najgorsze jest to że do was nie można się dodzwonić dzisiaj zajęte bez możliwości wogle oczekiwania na połączenie wczoraj akutalizacja bazy danych cały dzień dziwne że sprzedażowy numer działa zawsze, przecież to są jakieś jaja. Na szczęście wypowiedzenie wysłałem listem poleconym i zamierzam wydrukować jutro potwierdzenie ze strony poczt o doręczniu i mam was od maja z głowy
 105  
A bajki a inne kanaly? Liczy sie tylko sport?
 5  
Smiechu warte !!!
 11  
Ciekawe co się stało... wcześniej napisałem do HBO że jestem ich stałym i wiernym abo a teraz wciskają mi kanały własne abo droższe i bez HBO i Filmboxów.
 8  
Tej lawiny już nie da się zatrzymać! Francuzik poruszył coś, o czym nie miał pojęcia. Jak dostaną 1 mln wypowiedzeń to im zmięknie rura baaardzo szybko.
 208  
Myślę że wiadomo było im od dawna że wszystkich wrzucą do nc+ od maja tylko nic nie mówili ale w związku z tym powinno chociaż się pzygotować i infolinię uruchomić przez pierwszy kwartał na ok 4mln telefonów które teraz dzwonią
 8  
żałosnego spektaklu ciąg dalszy....
kończcie...wstydu i tak juz nie oszczędzicie
 90  
I CO ONI MYSLA, ZE TYM OCHLAPEM ZADOWOLA KLIENTOW - NADAL UTRZYMUJAC TAK WYSOKIE CENY. OBUDZCIE SIE WLASCICIELE I OBNIZCIE CENY ABONAMENTOW O 50% PRZYNAJMNIEJ. BO BEDA LUDZIE ODCHODZIC OD WAS.
 13  
Myślą,że jak rzucą ludziom jakiś ochłap to zaraz wszyscy będą ich po łapkach całować. W doope sobie wsadźcie te wasze kanaliki. A tak poza tym to zmień sobie koleżko marynarke bo trochę przy mała jest , tak tak wiem u was bi znesmenow to taki trend
 13  
A oczywiście gdyby nie było tego sprzeciwu... przecież my tylko nie zrozumieliśmy jaka to dobra oferta. Czasy telewizji przed telewizorem kończą się. Wypowiadamy umowy!!!
 12