Łukasz Szewczyk26.04.2013 (17:22)118 komentarzy

Platforma nc+ kusi klientów. Czy wycofają wypowiedzenia?

Platforma nc+ kusi abonentów, którzy zdecydowali się wysłać wypowiedzenie. Operator zachęca do wycofywania wypowiedzeń oferując m.in. promocyjny dostęp do Canal+. Wydłużono także czas zwrotu dekoderów.
nc+ sport
Kilka dni temu informowaliśmy, że w terminie od 21 marca do 12 kwietnia 2013 roku klienci Cyfry+ i "n" wysłali łącznie 150 tys. wypowiedzeń. Tak duża liczba to efekt m.in. medialnego zamieszania spowodowanego planowaną, obowiązkową migracją wszystkich abonentów Cyfry+ i "n" do nc+, oferując gorsze warunki promocyjne. W połowie kwietnia platforma nc+ przeprosiła klientów i zapowiedziała, że warunki umów abonentów Cyfry+ i "n" pozostają bez zmian do końca okresu zobowiązania.Jednak wypowiedzenia wysłanie przez abonentów zachowują swoją ważność. Teraz platforma nc+, klientów którzy zdecydowali się na wysłanie wypowiedzenia, zachęca do pozostania. Do klientów wysyłane są e-maila oraz komunikat w dekoderze o następującej treści:
Z przykrością przyjęliśmy wypowiedzenie. Do 31 maja br. na dekoderze dostępny będzie sygnał, w ramach którego będą mieli Państwo bezpłatny dostęp do kanałów ze swojej dotychczasowej oferty i 6 kanałów CANAL+ (...) Chcielibyśmy poinformować, że przedłużyliśmy czas zwrotu dekodera do 14 czerwca br. W tym czasie, mogą Państwo wycofać swoje wypowiedzenie
Treść komunikatów różni się w zależności od posiadanego przez abonenta pakietu. Dodajmy także, że osoby wysyłające wypowiedzenia mogą korzystać z nowych ofert utrzymaniowych. Z komentarzy internautów wynika, że nowe propozycje są satysfakcjonujące, bo większość informujących o nowych ofertach decyduje się na nowe warunki nc+, które cenowo są zbliżone do posiadanych ofert przed migracją, a dodatkowo wzbogacone np. o usługi premium.

Komentarze (1 - 10 z 118)

bez jaj .... julek wstydu oszczedz
MARLON5000 (usunięte konto #22317) 26.04.2013 (17:31:32)
 38  
boją się dużej liczby odejść :)
Teraz się dwoją i troją aby zatrzymać klienta, każda platforma by postąpiła tak w takiej sytuacji.
Każda platforma woli mieć abonenta (takiego co płaci nawet 10 zł mies) niż nie mieć w ogóle jakiegokolwiek dochodu od niego :)
 46  
Na mnie już za późno, bo podpisałem umowę z CP. Spóźnili się z telefonem o jakieś 24 godziny xD
 25  
Treść komentarza ukryta z powodu zbyt niskiej oceny - kliknij by wyświetlić
I komu zrobiłeś na złość ze poszedłes do Polsatu marna jakość zero filmu i sportu
 63  
Jeszcze sobie kuszą, wielu ludzi i tak nie wycofa wypowiedzeń i przejdzie do kablówek albo do CP... Po 1 maja ciekawe jak się NC+ ''pochwali'' listą ludzi którzy wysłali wypowiedzenie umowy..
 37  
Dzisiaj do mnie zadzwonili i zaproponowali mi najniższy abonament za 13 zł z tematycznymi i Nsport
 11  
a może jeszcze ci dopłacą za podpisanie umowy
 12  
a coś ty taki złośliwy??
 6  
Dla zasady nie dałbym się skusić.
 43  
Chytry traci dwa razy
 46