Łukasz Szewczyk12.07.2013 (9:57)1 komentarz

"Geneza grzechu" z Krystianem Wieczorkiem hitem ID. Będzie druga seria

Kanał ID zakończył właśnie emisję pierwszej serii programu "Geneza grzechu", który - jak pokazują dane oglądalności - okazał się sukcesem. Stacja zapowiada, że we wrześniu widzowie zobaczą drugi sezon serii.
"Geneza grzechu" z Krystianem Wieczorkiem w ID
Emitowany od 23 kwietnia do 4 czerwca br. siedmioodcinkowy dokument obejrzało niemal 320 tys. osób. W tym czasie wyniki oglądalności pasma wzrosły o 500 proc. w stosunku do 4 tygodni poprzedzających premierę programu (wzrost o 300 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem). Średni share ukształtował się natomiast na poziomie 0,48, przy czym dla najlepszego odcinka było to aż 0,71. Wprowadzenie do ramówki programu "Geneza grzechu" wpłynęło ponadto na podniesienie wyników Prime Time na ID o 9 proc.Według kierownictwa Discovery Networks o wysokiej oglądalności programu "Geneza grzechu" przesądziły dwa czynniki. Po pierwsze, wciągająca tematyka. Prezentowane są w nim bowiem prawdziwe historie kryminalne, które swój początek miały w ludzkich ułomnościach i nieposkromionych żądzach. To właśnie one prowadziły do dramatycznych wydarzeń, które widzowie mogli śledzić w każdym kolejnym odcinku z zapartym tchem. Po drugie, podjęcie współpracy z aktorem Krystianem Wieczorkiem, który przyjął propozycję poprowadzenia programu ID. Aktor znany jest telewidzom z licznych ról " niegrzecznych chłopców", którzy mają wiele grzechów na sumieniu.
Cieszę się niezmiernie, że Krystian Wieczorek zdecydował się na współpracę z kanałem ID. O tym, że była ona bardzo owocna i profesjonalna, niech świadczą nie tylko rewelacyjne wskaźniki oglądalności, ale także fakt, że postanowiliśmy ją kontynuować. Już od 3 września widzowie ID będą mogli bowiem ponownie zobaczyć Krystiana na ekranie, w najnowszej serii programu "Geneza grzechu". Oczywiście wszystkich gorąco zachęcam do jego oglądania - mówi Richard Pembroke, Head of Channels CEN, Discovery Networks CEEMEA
Nie bez znaczenia w kontekście przywołanych powyżej wskaźników była także intensywna kampania promocyjna programu na antenie ID oraz działania z zakresu public relations skupione na osobie Krystiana Wieczorka. Ich efektem był szereg wywiadów z aktorem w czołowych magazynach z segmentu people/lifestyle (Gala, Joy, Flesz), przewodnikach TV (Tele Świat, To&Owo, Kropka TV) i skierowanym do kobiet portalu internetowym iWoman.pl.

Komentarze (1 - 1 z 1)

A kto ten Wieczorek?
 2