Łukasz Szewczyk06.08.2013 (12:30)45 komentarzy

Będzie nSport w UPC? Operator odpowiada na ataki klientów

UPC Polska odpowiada klientom, którzy walczą o włączenie do oferty kanału nSport. "Rozmowy trwają" - zapewnia operator, który zwraca także uwagę na brak jasnych informacji nadawcy co do rozwoju nSport. Z kolei fanom polskiego żużla UPC proponuje... powtórki na Canal+ Sport.
Będzie nSport w UPC? Operator odpowiada na ataki klientów
Od kilku dni na fanpage`u UPC na Facebooku trwa coraz ostrzejsza krytyka abonentów UPC Polska, którzy apelują do operatora o wprowadzenie do oferty kanału nSport, tym bardziej, że od czasu powstania nc+ oferta stacji została wzbogacona, m.in. o transmisje T-Mobile Ekstraklasy, Ekstraligi żużlowej, a od dawna oferuje także mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej. Obecnie UPC Polska jest jedynym dużym operatorem bez nSport w ofercie.Ataki nasiliły się na początku sierpnia, gdy z oferty UPC wycofano dwa kanały sportowe (ESPN America i ESPN Classic zakończyły nadawani w Polsce), nie oferując żadnych sportowych nowości w zamian. Zapewne wielu kibiców spodziewało, że w ramach suniętych kanałów pojawi się nSport, natomiast na razie jedynymi nowościami w UPC Polska było uzupełnienie oferty o brakujące kanały HD Grupy TVN (o czym więcej TUTAJ). Abonenci postanowili wziąć sprawy w swoje ręce, przygotowując w sieci petycję o włączenie do oferty nSport (więcej o tym TUTAJ). Trwające wzmożone ataki abonentów zmusiły UPC do zajęcia stanowiska w sprawie planów dotyczących poszerzenia oferty o kanał nSport. Pełna treść prezentujemy poniżej:
Zależy nam na systematycznym wzbogacaniu oferty o pozycje, które gwarantują jakość i wartość dla klientów, dlatego analizujemy wszelkie komentarze, w tym także ekspertów. Przyglądamy się postępującej integracji wewnątrz platformy nc+, której efekty widać także w ramówkach kanałów sportowych Canal+ Sport i nSport. W ostatnim czasie łączone są redakcje sportowe tych kanałów. Obecnie jedynym kontentem wyróżniającym nSport jest lokalna Enea Ekstraliga, która jest także retransmitowana na Canal+ Sport, znajdującym się w naszej ofercie. Duże wydarzenia żużlowe jak np. Grand Prix jest już na Canal+. Również na Canal+/Canal+Sport/Canal+ Family dostępne są ważne transmisje piłkarskie w tym m.in. Liga Mistrzów, Liga Europejska, T-Mobile Ekstraklasa i wiele innych topowych zagranicznych lig. Nie mamy informacji, jak kształtować się będą dalsze losy ramówki nSport i czy będzie proponował widzom więcej treści na wyłączność. Niezależnie od tego nasze stanowisko, dotyczące prowadzonych rozmów jest nadal aktualne, a o wszelkich zmianach będziemy Was informować. - informuje UPC Polska na Facebooku
Przypomnijmy jednak, że w nSport pojawia się coraz więcej treści z oferty Canal+. Jak już informowaliśmy, oraz częściej nSport jest wykorzystywany, jako dodatkowa antena dla pakietu Canal+. I tak przykładowo, w drugiej połowie sierpnia w nSport znajdzie się transmisja meczu ligi francuskiej. Dodatkowo 20 sierpnia ruszają transmisje Ligi Mistrzów, podczas rozgrywek różne mecze równolegle będą transmitowane na kilku antenach. Dodajmy także, że obecnie pakiet Canal+ to praktycznie tylko jeden, cłodzienny kanał sportowy (Canal+ Sport), dlatego też w ramówce nSport pojawia się wiele powtórek programów z oferty Canal+, by widzowie mogli łatwiej trafić na dany program w przypadku jego przegapienia.

Komentarze (1 - 10 z 45)

UPC robi chyba sobie z nas parodie .
 25  
Piszę po raz trzeci: poprawna forma to wzmożony, a nie zmożony
 5  
UPC = Uciekaj Póki Czas
Żałosne gamonie z UPC od lat nie mogą dogadać sprawy NSport HD...
 26  
Polecam DVB-T . Solić kablówki dopóki nie dadzą oferty a la carte.
Sam pożegnałem się z Vectrą. Jestem zadowolony.
 0  
przesłanie jest takie:
chcesz więcej sportu - kup pakiet canal+
+
chcesz więcej filmów - kup pakiet hbo
=
0 nowych wartościowych treści bez za darmo
 4  
Zapomnieli dodac ze posiadaja 17% udzialow w nc+ tak wiec problemu w dolaczeniu kabalow ITI i Canal+ nie ma
 6  
Platforma cyfrowa NC+ składa się z procentowych udziałów :
Canal+ : 51 %
TVN : 32 %
UPC : 17 %
.............................
Czyli sami dymają swoich klientów (bo to jeden koncern), żeby podbić sprzedaż platformy NC+, nie dopuszczając SWOJEGO kanału nSport dla SWOICH de facto klientów (w kablówce UPC).
Widocznie uznali, że UPC ma na razie wystarczającą klientelę (w liczbach) i trzeba pomóc platformie NC+ w zdobywaniu nowych (którzy uciekają jak szczury z wieży króla Popiela).
 13  
Dobry tekst , masz like ,ale ty dajesz nam lape w dol? Wstyd a jak nie ty to kto to robi przyznac sie ludzie
 4  
Kolejne komentarze usuniete? Barwo!
 4  
17% udziałów w nc+ ma Liberty Global a nie stricte UPC Polska. UPC Polska jest konkurencją dla nc+ i włączenie ich autorskich kanałów to nie jest prosta sprawa a te udziały należące to grupy Liberty nie mają tu żadnego znaczenia. To tak jakbym miał udziały w biedronce i osiedlowy sklep, w którym chciałbym sprzedawać towar z logo z biedronki. W niczym to nie jest powiązane!.... Radzę się doinformować a nie na pałę pisać o 17% upc w nc+...
 3