Łukasz Szewczyk09.08.2013 (12:41)23 komentarze

Koniec Discovery World! Do Polski wkracza Discovery Turbo Xtra

Kolejny nadawca jesienią 2013 roku przeprowadzi zmiany w portfolio swoich kanałów tematycznych. W połowie września 2013 roku z polskiego rynku telewizyjnego zniknie kanał Discovery World, który zostanie zastąpiony kanałem Discovery Turbo Xtra.
Discovery Turbo Xtra
Według informacji przekazywanych przez Discovery Communications, w dniu 17 września 2013 roku kanał Discovery World zmieni format nadawania z obecnego 4/3 na 16/9 oraz przeprogramuje swoją nazwę na Discovery Turbo Xtra. Nowy kanał swoją ofertę będzie kierował głównie do mężczyzn, w ramówce znajdą się m.in, programy o gadżetach, motoryzacji, osiągnięciach inżynieryjnych, gadżetach, broni oraz nowych technologiach.
Jak informuje nadawca, zmiana jest "częścią postępującej poprawy i umacniania się oferty programowej Discovery". Wiele wskazuje na to, że kanał dostępny będzie także w wysokiej rozdzielczości, tym bardziej, że od początku lipca kanał Discovery Turbo Xtra HD dostępny jest już w Europie Środkowej i Wschodniej.Przypomnijmy, że to kolejny nadawca, który w ostatnim czasie zapowiedział zmianę nazwy kanału. Kilka tygodni temu AXN zapowiedział wprowadzenie nowych marek AXN White i AXN Black, które zastąpią AXN Sci-Fi i AXN Crime TUTAJ. natomiast Grupa TVN pracuje nad nowym kanałem, który zastąpi TVN CNBC (więcej o tym TUTAJ)

Komentarze (1 - 10 z 23)

likwidują ciekawy kanał bedzie wiecej gówna typu amerykanski chooper masakra paczka discovery w polsce to nieporozumienie
 56  
Klęska, co te stacje wylatują z tym Turbo jak TVN Turbo badziewne, albo z nazwą Kids durną.
(usunięte konto #29101) 9.08.2013 (12:45:57)
 20  
Tragedia.
Jedyny kanał na którym jeszcze można było znaleźć ciekawe pozycje.
ciekawe dokumenty historyczne i nie tylko.
Wszystko zamienia się w gównianą amerykańską telewizyjną papkę.
Tak jak History zleciał na psy...
 34  
No niestety. wartościowe kanały mają zdecydowanie mniej widzów, bo podstawowi widzowie, to właśnie jest ta papka. Wiem o tym dobrze, bo wieczorami wszyscy oglądają u mnie w domu durnoty typu "Trudne sprawy", albo "Pamiętniki z wakacji".
 22  
"Discovery Turbo Xtra swoją ofertę będzie kierował głównie do mężczyzn, w ramówce znajdą się m.in. :
programy o gadżetach, motoryzacji, osiągnięciach inżynieryjnych, gadżetach, broni oraz nowych technologiach."

... konkurencja dla TVN Turbo, zgadza się.
Poza faktem, że taka tematyka interesuje mało kogo. :)
Tym co mają 70 - 100 kanałów zwisają kalafiorem takie badziewne tematy.
 9  
Szkoda...często oglądałem ten kanał ze względu na tematykę drugiej wojny światowej. I nie tylko powtórki.Obejrzałem sporo ciekawych seriali np Największe bitwy Pancerne,Pola Bitew, Kolaboranci Trzeciej Rzeszy, Historia Oręża i wiele innych. A teraz będą picować bryki które w Polsce są jedynie egzotyką.Ech będę omijał szerokim łukiem...
 22  
Widocznie to im się bardziej opłaca (czytaj. ludzie wolą oglądać taką papkę).
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 9 sierpnia 2013 o 13:52:02 przez bredny).
 5  
Jestem ciekaw co na zmiane kanalow axn tvn cnbc czy wlsnie discovery world powie sluchajace nas abonentow upc! Czy bedzie mozna zerwac umowe czy cos debiilnego wymysla typu, ze te kanaly beda nie gwarantowane w upc, po to tylko, zeby nie bylo mozna zerwac umowy!
 4  
Tylko czekać aż skasują świetny kanał Discovery Historia, na którym jeszcze nie puszczają tych amerykańskich śmieciowych programów made in Discovery.
Szkoda, D. World. Świetne dokumenty o II wojnie światowej.

Discovery, History teraz Discovery World. Dokumentalne TV zamieniają sie w jakiejś lifestylowe stacje. Mam tylko nadzieję, że Canal+ Cyfrowy nie zdecyduje się czasem na popsucie świetnego Planete+.
 15  
CBS Reality już nadaje w formacie 16:9 od 2 sierpnia
 3