Atmedia, największe w Polsce biurem reklamy mediów tematycznych, uruchamia ScreenLovers, blog poświęcony telewizji - w jej tradycyjnej i nowoczesnej odsłonie.
Linearna? Hybrydowa? 3D? Mobilna? Nowych oblicz telewizji przybywa z każdym sezonem. 4 godziny dziennie i blisko 4 mld rocznie - tyle dają telewizji polscy widzowie i reklamodawcy. 100 proc. - tyle uwagi poświęcą jej specjaliści tworzący
ScreenLovers.pl, nowy blog poświęcony największemu polskiemu medium.Blog ScreenLovers ma być źródłem fachowych opinii i przewodnikiem po świecie multiscreen. Nowy serwis powstał z myślą o tych, którzy fachowo zajmują się rynkiem reklamy telewizyjnej, a nawet szerzej - reklamy wideo.
"Łowimy trendy, burzymy mity, zbieramy dane i nie zawahamy się ich użyć. A wszystko po to, by uporządkować wiedzę o rynku, na którym działamy" - zapewniają twórcy.
Komentarze (1 - 3 z 3)