Łukasz Szewczyk16.09.2013 (12:26)3 komentarze

Atmedia uruchamiają ScreenLovers - blog o telewizji i VOD

Atmedia, największe w Polsce biurem reklamy mediów tematycznych, uruchamia ScreenLovers, blog poświęcony telewizji - w jej tradycyjnej i nowoczesnej odsłonie.
ScreenLovers
ScreenLovers
Linearna? Hybrydowa? 3D? Mobilna? Nowych oblicz telewizji przybywa z każdym sezonem. 4 godziny dziennie i blisko 4 mld rocznie - tyle dają telewizji polscy widzowie i reklamodawcy. 100 proc. - tyle uwagi poświęcą jej specjaliści tworzący ScreenLovers.pl, nowy blog poświęcony największemu polskiemu medium.Blog ScreenLovers ma być źródłem fachowych opinii i przewodnikiem po świecie multiscreen. Nowy serwis powstał z myślą o tych, którzy fachowo zajmują się rynkiem reklamy telewizyjnej, a nawet szerzej - reklamy wideo. "Łowimy trendy, burzymy mity, zbieramy dane i nie zawahamy się ich użyć. A wszystko po to, by uporządkować wiedzę o rynku, na którym działamy" - zapewniają twórcy.

Komentarze (1 - 3 z 3)

A ja mam blog http://koniec.tv
 1  
I second that. It's been OVER a year now. Your camcunimotion and follow through, as always, has been lacking. My hard drive just died in my TiVo two days ago. I've been doing research on whether to buy a new one, replace my current TiVo HD hard drive or switch to Moxi. You're losing TiVo. Unless I find something compelling to make me stay today, like an actual release of this VOD scheduled for Cox, AND the Premiere Q for retailers not MSO's only, then after 9 years as a user, I'll be saying Bye. The current UI is old and dated I have. The new HD UI is crap that I've used and don't want that. Plus that's all you give me in the new update, a new, crappier, slower UI. Yay. Premiere Q please, like 3 years ago.
 0  
Got my $18 credit. I didn't ask any qestuions about it, but I assumed someone had threatened them with a class action law suit or something. Maybe Amazon was just being nice as this is the kind of think Amazon would do on their own.I've found Amazon to be a shining example of a company that maintains customers by providing good customer service. I've never once had a bad experience with Amazon. I think that's one of the main reasons they've survived this long while a lot of other Internet companies have long folded. That's one of the reasons I bought Amazon stock a while back, though I no longer own it anymore having taken a nice profit about 1 or 2 years ago (in hindsight I should have help on to it though).
 0