Łukasz Szewczyk23.09.2013 (14:11)brak komentarzy

MiniMini+ i teleTOON+ z nowym brand managerem

Od października 2013 roku stanowisko brand managera stacji MiniMini+ i teleTOON+/Hyper+ obejmie Agata Papis.
Agata Papis
Agata Papis
Papis od 7 lat związana jest z branżą telewizyjną, z czego przez 4 lata zajmowała się marketingiem kanałów dziecięcych. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za budowanie strategii i realizację działań marketingowych obu marek.Agata Papis przez 3,5 roku była związana Viacom International Media Networks, gdzie zajmowała się marketingiem kanałów tematycznych Nickelodeon, Nick Jr. i Nickelodeon HD, a także trade marketingiem wszystkich marek należących do grupy. Wcześniej w agencji Delegata odpowiadała za obsługę marketingową kanałów dziecięcych Jetix i Jetix Play oraz wprowadzenie na polski rynek Disney Channel.
Bogate doświadczenie w zakresie marketingu kanałów dziecięcych Agaty jest dla nas niezwykle cenne. Wierzę, że jej szeroka wiedza, profesjonalizm i umiejętności przyczynią się do umacniania pozycji naszych obu marek na polskim rynku telewizyjnym - powiedziała Marta Szwakopf, Dyrektor Kanałów Dziecięcych MiniMini+, teleTOON+/HYPER+
Przez ostatnie półtora roku Agata Papis pracowała na stanowisku Marketing Executive w Universal Networks International Poland, gdzie odpowiadała ze sektor trade marketingu. Papis jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.