Łukasz Szewczyk25.10.2013 (9:05)brak komentarzy

Nokaut.pl w nowej odsłonie

Lekka i przejrzysta szata graficzna, szybki wybór kategorii oraz wygodny w obsłudze interfejs - internetowa przeglądarka cenowa Nokaut.pl zmienia swoje oblicze, by lepiej spełniać oczekiwania klientów poszukujących szybkiego dostępu do ofert z największych e-sklepów.
Nowy Nokaut.pl
Nowy Nokaut.pl
Głównym powodem zmiany strony Nokaut.pl było ułatwienie użytkownikom serwisu dostępu do poszukiwanych przez nich ofert i produktów. Strony porównywarki zostały udoskonalone pod kątem użyteczności, intuicyjności nawigacji oraz kompozycji graficznej. Sekcja 'Kategorie' w menu umożliwi internautom znalezienie szukanego produktu w zaledwie kilka sekund. Strona główna Nokaut.pl wzbogaciła się m.in. o przejrzyste odnośniki do sekcji:
• 'Polecane', w której znajdą się wybrane przez Nokaut i atrakcyjne cenowo produkty
• 'Popularne', w której udostępnione zostaną produkty najchętniej kupowane i oglądane przez użytkowników serwisuWyróżnione w sekcjach produkty zawierają zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, oferty z wielu sklepów oraz inne informacje na temat produktu, dzięki którym każdy internauta będzie mógł dokładnie przyjrzeć się poszukiwanemu towarowi. Ponadto na odświeżonej stronie zostały wyeksponowane najlepsze marki oraz popularne wśród internautów sklepy. Uatrakcyjniona została również prezentacja popularnych sezonowo produktów - oferty będą wyświetlane kontekstowo do danej okazji np. Walentynek czy Dnia Dziecka.
Zmiana wizualizacji Nokaut.pl zaspokaja potrzeby nie tylko fanów zakupów internetowych, ale też tradycyjnych klientów, przyzwyczajonych do oglądania produktów w zwykłych sklepach. Lekka i przejrzysta szata graficzna oraz wygodny w obsłudze interfejs Nokaut.pl sprawią, że wybór odpowiedniego przedmiotu nie będzie stanowił trudności nawet dla początkującego e-klienta. Na redesignie - oprócz użytkowników porównywarki - zyskają także sprzedawcy, do których Nokaut.pl będzie kierował potencjalnych klientów - tłumaczy Jarosław Żygadło, odpowiedzialny za rozwój porównywarki w Grupie Nokaut
Odświeżeniu uległa także strona produktu Nokaut.pl. Dostęp do niezbędnych informacji ułatwi kupującym przejrzysty interfejs oraz podział na trzy wyraźne sekcje w postaci:
• listy ofert, na której umieszczono niezbędne informacje na temat opcji i kosztów dostawy, a także ocenę sklepów
• rozbudowanego opisu produktu wraz ze zdjęciami
• opinii użytkownikówZmiany interfejsu to nie wszystko - w ostatnich tygodniach zostały wdrożone nowe rozwiązania technologiczne, które w znaczący sposób wpływają na jakość prezentowanych danych oraz ich aktualność. Dzięki nowemu rozwiązaniu związanemu z tworzeniem i zarządzaniem katalogiem produktów, oferty sklepów są lepiej i szybciej łączone / grupowane z właściwymi produktami w porównywarce. Nokaut.pl operuje na bardzo szerokiej bazie produktów i ofert - nawet 13 mln ofert. Nowe rozwiązanie katalogowe odpowiada również za budowanie galerii zdjęć, filtrów kategorii oraz opisów produktów. Dodatkowo, Nokaut.pl zadbał o bieżącą aktualność danych. Wprowadzone rozwiązanie umożliwia sklepom częstszą aktualizację danych produktowych - wielokrotnie w ciągu dnia. Użytkownicy porównywarki będą mogli więc liczyć na bardziej aktualną informację o cenach produktów.
Planowane są też dalsze zmiany, dotyczące m.in. stron kategorii i wyników wyszukiwania.