Łukasz Szewczyk30.10.2013 (16:45)brak komentarzy

Nasza Historia - nowy miesięcznik Grupy Polskapresse

W czwartek (7 listopada 2013 roku) na rynku prasowym ukaże się Nasza Historia, pierwszy na rynku miesięcznik historyczny o charakterze regionalnym. Wydawcą jest Grupa Polskapresse.
Nasza Historia to miesięcznik poświęcony historii popularnej, prezentujący tematy związane z historią regionu. Będzie składał się z trzech podstawowych części: historia lokalna, historia Polski i historia świata. Każdy numer zawierać będzie tematy lokalne - bliskie czytelnikowi, bezpośrednio związane z historią i tożsamością regionu, z którym się identyfikuje. Tematy związane z historią powszechną powstają we współpracy z redakcją The Times. Nasza Historia będzie przedstawiać czytelnikowi tę nieznaną, zakulisową, a niekiedy wręcz sensacyjną stronę przeszłości.
Odpowiadamy na rosnące zainteresowanie tematami historycznymi, ale robimy to tak, jak nikt do tej pory na rynku: prezentujemy również historię regionu dla odbiorców poszukujących tożsamości, odkrywających korzenie, próbujących zrozumieć istotę miejsc, zdarzeń i ludzi - mówi Aureliusz Mikos, prezes Polskapresse Oddział Warszawa, wydawca miesięcznika Nasza Historia
Miesięcznik Nasza Historia będzie wydawany w całej Polsce, w ośmiu regionalnych mutacjach, z własnymi odnoszącymi się do regionalnego tematu okładkami. Autorem szaty graficznej czasopisma jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Grupy Polskapresse, laureat wielu prestiżowych nagród designu prasowego.

Pierwsze wydanie Naszej Historii będzie liczyło 100 stron, a cena wyniesie 6,95 zł.

Wprowadzenie magazynu na rynek wspiera kampania promocyjna w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w mediach Grupy Polskapresse. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.