Łukasz Szewczyk19.01.2014 (21:56)brak komentarzy

Zmiany w newsroomie motoryzacyjnym Ringier Axel Springer Polska

Newsroom segmentu motoryzacyjnego Ringier Axel Springer Polska ma nową szefową - na jego czele stanęła Ewa Czechowska, od wielu lat związana z redakcją "Auto Świata". Na początku roku do zespołu newsroomu dołączył Juliusz Szalek, który odpowiada za produkty motoryzacyjne w kanale online.
Ringier Axel Springer
Ewa Czechowska awansowała w strukturach Ringier Axel Springer Polska na stanowisko menedżera newsroomu motoryzacyjnego i przejęła odpowiedzialność za pracę zespołów redakcyjnych wszystkich tytułów wydawcy w segmencie motoryzacyjnym. Jednocześnie nadal będzie pełnić funkcję zastępcy redaktora naczelnego tygodnika "Auto Świat". Czechowska ukończyła Politechnikę Warszawską. Z Ringier Axel Springer Polska jest związana od 1995 roku, a w redakcji "Auto Świata" pracuje od początku istnienia tygodnika, gdzie wcześniej pełniła funkcje dziennikarza, tłumacza, szefa działu Aktualności, sekretarza redakcji.Z początkiem tego roku do zespołu newsroomu moto Ringier Axel Springer dołączył Juliusz Szalek, który został szefem wszystkich wydawnictw motoryzacyjnych w kanale online. Do jego obowiązków należy m.in. zarządzanie serwisami autoświat.pl i topgear.com.pl. Wcześniej pracował jako dziennikarz w "Gazecie Wyborczej", "Wysokich Obrotach", w magazynie "Press", a ostatnio pełnił funkcję redaktora naczelnego portalu motoryzacyjnego moto.pl (Agora). Szalek współpracuje z telewizją TVN Turbo przy tworzeniu programu "Automaniak", prowadził też program "Zakup kontrolowany". Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Podstawą budowania naszej oferty rynkowej zarówno do czytelników, jak i marketerów jest zintegrowane i efektywne wykorzystywanie wszystkich kanałów kontaktu z odbiorcami. Silny i twórczy newsroom umożliwia nam konkurowanie na współczesnym rynku mediowym. Jest to szczególnie ważne w kontekście prowadzonych przez nas projektów crossmediowych, również tych realizowanych wspólnie z Onetem mówi Paweł Tomaszek, dyrektor zarządzający markami motoryzacyjnymi w Ringier Axel Springer