Łukasz Szewczyk27.03.2014 (12:12)7 komentarzy

Telemax i Super TV w nowym formacie i co dwa tygodnie

Wydawnictwo Bauer debiutuje w nowym subsegmencie - dwutygodniki telewizyjne w formacie kompaktowym.
Telemax - od wydania 14/2014 ( w sprzedaży od 31 marca), oraz Super TV - od wydania 15/2014 (w sprzedaży od 7 kwietnia ) zmieniają częstotliwość i format. Teraz ukazywać się będą co dwa tygodnie w nowym, kompaktowym formacie (175x240 mm).
To nowość na polskim rynku wydawniczym i jednocześnie debiut Wydawnictwa w subsegmencie popularnych dwutygodników telewizyjnych. Sukces dwutygodników premium (TV14 i Tele Świat) potwierdził zapotrzebowanie rynku na tego rodzaju produkty.

Telemax i Super TV mają teraz zwiększoną do 96 stron objętość (do tej pory 56) i nową cenę 1,50 zł (jako tygodniki kosztowały 1,20 zł). Telemax będzie zawierał rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie - filmowych, serialowych, rozrywkowych, dokumentalnych i sportowych z kalendarzem kibica. Super TV natomiast skupi się na lepszej ekspozycji programu telewizyjnego. Oba tytuły będą miały bogatą ofertę rozrywkową - aż 12 krzyżówek i łamigłówek.

Nowe Telemax i Super TV będą wsparte kampanią telewizyjną (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), kreację spotów przygotowała agencja Digit-Art. Redaktor naczelną obu tytułów jest Agnieszka Trojanowicz.

Komentarze (1 - 7 z 7)

gó.no zawsze pozostanie gó.nem bez względu na formę.
 1  
Czy Kurier TV nadal będzie tygodnikiem Telewizyjnym?
 2  
Bauer powinien zdecydować się na bardziej rozbudowany dwutygodnik tv np.w tele świat powinny znaleść się streszczenia seriali
 2  
Moim zdaniem Bauer powinien rozbudować swoje portfolio pism telewizyjnych dodając nowe pisma będące tygodnikami, dwutygodnikami czy nawet miesięcznikami z programem na 27 dni.
 2  
Może od razu kwartalnik albo rocznik?
 1  
czy bendzie tvs spowrotem w super tv
 0  
jusz nie
 0