Łukasz Szewczyk01.04.2014 (6:30)34

Antyradio zmienia oblicze! [Prima aprilis]

1 kwietnia 2014 roku Antyradio startuje w nowej odsłonie. Stacja będzie grać różne odmiany muzyki pop. Zmieni się oprawa dźwiękowa, programy, logotyp i liner rozgłośni.

Przejdź do artykułu

Komentarze (21 - 30 z 34)

Po dzisiejszym dniu mam dosyć radia dopiero teraz się docenia jakie to radio jest dobre. Teraz dla odmiany grają disco polo , jeszcze godzina i do domu ale z trudem to wytrzymuje przy takiej muzyce:-(
 0  
Heh mnie tylko dziwi ta śmieszna manifestacja pracowników radia antyradia :/ Spieszę z wyjaśnieniami. Moim zdaniem to nie pokaz, swoiste show na facebooku, zdjęcia garstki znajomych ludzi z radia wymachujących karteczkami :) prowadzi do zmian ale dialog z pracodawcą. Decyzja została podjęta gdzieś wysoko, ok. Drodzy radiowcy i cała ekipo widocznie byliście mało wydajni, że nikt Was nie słuchał. To przełożyło się na wyniki słuchalności. Może czas zmienić pracę? Dajecie przykład bezproduktywnej pracy i rozbijacie nie tyle zespół ale też niszczycie wizerónek firmy! Pracujecie dla kogoś kto Was utrzymuje płaci ZUSy itd a działacie na jego szkodę. Hmm który pracodawca pozwoli sobie na coś takiego...? Ilu z Was faktycznie się zbuntuje i się zwolni bo nie zgadza się z nową wizją ( dla mnie to jest manifestacja) a ilu z Was potulnie wróci za ciepłe biureczko i pokątnie będzie sączyć jad ale oficjalnie zatańczy jak zagra korporacja? Nie bądźcie śmieszni, totalna dziecinada :)
 1  
Czytam i myśle. NIEEEE!!!!!!!!! DLACZEGO?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Czytam komentarze ... i faktycznie - przecież jest 1.04 ;).
Dobre :).
 0  
nie da się ich słuchać za długo bo leci wciąż to samo. Np. dziś w nocy od 2.00 puścili ten sam set co wczoraj (kilkanaście piosenek)
 0  
niezła próba ;D
Dobrze, że to tylko 1 kwietnia
 0  
Ale się uśmiałam- gratuluję świetny żart!!! :))
 0  
Udał sie ten żart.
 0  
To jest na 1000% żart. posty na fb to pokazują, że to jaja primaaprilisowe. no i niektóre dżingle jak "antyradio-bum tarara" xD swoją drogą, mam nadzieję że nigdy eurozetowi nie przyjdzie na serio do głowy,żeby zmienić profil na właśnie taki.... ale nie powiem, że jakby tak grał np RMF to by było fajnie ;)
 0  
Jesteście pierwsi którym udało się mnie wkręcić! Ale dopiero co wstałem z drzemki
 0  
Treść komentarza może zawierać obraźliwe słowa - kliknij by wyświetlić.
Jak to nie jest żart to to będzie żenada wybierz prawdziwy POP haha co to jest prawdziwy POP nie nie błagam was jak jutro usłyszę jadą do pracy jakie gówno w stylu RMF FM to to wyjebie radio z samochodu prosto w okno studia antyradia a to logo jest wprost gejowskie a ten żart jest POPierdolony
 0  

Polecamy