Łukasz Szewczyk30.04.2014 (12:21)19 komentarzy

Rebranding kanałów Polsat Viasat - nowe logo oraz oferta programowa

Premiery, programy na wyłączność, wyselekcjonowany kontent oraz odświeżona oprawa graficzna - niektóre nowości, które wprowadza Polsat Viasat. Rebranding wszystkich kanałów grupy, w Polsce są to: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Viasat Explorer (po rebrandingu Polsat Viasat Explore), nastąpił 29 kwietnia 2014 roku.
Popularność kanałów tematycznych Polsat Viasat w Polsce stale rośnie, zwiększa się również ich oglądalność, a tym samym, poszerzają się także wymagania widza, który od tego typu programów oczekuje rzetelnej wiedzy podanej w atrakcyjnej wizualnie formie. Dlatego, aby odpowiedzieć na coraz większe oczekiwania widzów, kanały Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature oraz Polsat Viasat Explore zostaną zaprezentowane w nowej odsłonie.
Wszystkie programy otrzymają nowe logotypy, które podkreślą nowoczesność i dynamikę stacji. Dzięki połączeniu jeszcze ciekawszych treści, odświeżonej oprawy graficznej oraz szerokiej dystrybucji, także w Internecie, widzowie uzyskają dostęp do rozrywki na najwyższym poziomie. Polsat Viasat udoskonala także sposób komunikacji - podąża za widzem do Internetu, wykorzystując przy tym media społecznościowe, serwisy VOD oraz interaktywne rozwiązania, by pozostać jak najbliżej swojego odbiorcy. Dzięki szerokiej dostępności, widz może w każdej chwili i w każdym miejscu czerpać inspirację i pogłębiać swoją wiedzę, oglądając wybrane kanały w telewizji, na tablecie czy telefonie.
Rebranding to działanie globalne, jednak dokonując wszystkich zmian lokalnie dostosowujemy naszą aktywność do konkretnego rynku. Przede wszystkim pamiętamy o naszych widzach, ich potrzebach, gustach oraz preferencjach i to dla nich przygotowujemy coraz bogatszą ofertę programową. Nie zapominamy także o naszych partnerach biznesowych, stąd nowe logotypy, które są łatwe w użyciu i mogą być dostosowane do wymagań chociażby TV Everywhere - mówi Aleks Habdank-Toczyski, Chief Operating Officer, Pay TV Emerging Markets, Viasat Broadcasting, Modern Times Group
Kanały Polsat Viasat to przede wszystkim wysokiej jakości kontent, precyzyjnie wyselekcjonowany, zakupiony na wyłączność, często już na etapie produkcji, jak np. seriale "Wojna secesyjna", "Inkwizycja" czy "Pogotowie ratunkowe dla zwierząt" lub "Ray Mears na Dzikim Zachodzie". Rebranding marek to przede wszystkim nowa odsłona kanałów skupiona wokół obrazu i emocji, które mają przekazać widzowi. 24 godziny na dobę: reportaże, produkcje dokumentalne, biografie, odkrycia, obalanie mitów, fakty i znane historie, wycieczki na na krańce świata i motocyklowe podróże po azjatyckich drogach, nieznane dotąd rośliny czy zwierzęta, a dla amatorów techniki - reportaże, np.: jak po tragicznym wypadku ściągnięto z mielizny wrak liniowca Costa Concordia.

Polsat Viasat nieustannie dba o wysoki poziom emitowanych programów, dlatego starannie selekcjonuje propozycje i wybiera więcej premier na wyłączność, niż kiedykolwiek wcześniej. Na rok 2014 i kolejne lata zaplanowano niezwykłe serie, które zaskoczą i przyciągną nowych widzów. W tym sezonie na ekranie pojawi się chociażby premierowa seria "Mistrzowie odzysku" czy też znakomity serial o motocyklowej podróży po Azji "Swobodni jeźdźcy".

Polsat Viasat Explore
Od 29 kwietnia Polsat Viasat Explorer zmieni nazwę na Polsat Viasat Explore. Nowa nazwa jeszcze lepiej obrazuje bogatą i różnorodną ofertę programową kanału. To rozrywka dla aktywnych osób, które oczekują od życia więcej niż przeciętność, są otwarte na nowości i ciekawe świata. Polsat Viasat Explore to zróżnicowane tematycznie opowieści: od najnowszych odkryć naukowych, przez odrestaurowywanie samochodów, po codzienność interesujących ludzi, którzy żyją z pasją. To świat przygody, niezapomnianych przeżyć i wyjątkowych doznań.

Polsat Viasat History
Produkcje historyczne dostępne na Polsat Viasat History to prawdziwe, często zaskakujące historie opowiedziane w przystępny i świeży sposób. Mają inspirować odbiorców treściami charakteryzującymi się innym niż dotychczas i nowoczesnym spojrzeniem na historię. Poprzez inteligentne, świetnie przygotowane materiały, prezentowane przez najwyższej klasy ekspertów, rzucają widzom nie lada wyzwanie. Opowiadają pasjonujące historie, również te biograficzne, nie tylko o władcach i monarchach, ale również o zwykłych ludziach. Polsat Viasat History koncentruje się głównie na historii Europy, ale prezentuje również wydarzenia z innych zakątków świata, ujawniając tajemnice przeszłości i jej wpływ na naszą teraźniejszość.

Polat Viasat Nature
Polsat Viasat Nature to niezwykłe miejsce, w którym przyroda sama opowiada swoją historię. To zapierające dech w piersiach obrazy, piękne zdjęcia oraz niezwykłe opowieści. Prezenterzy, podróżnicy oraz przyrodnicy zabierają nas w podróż po turystycznych perłach różnych krajów. Kanał Polsat Viasat Nature jest pełen pasji, ponieważ tworzą go prawdziwi entuzjaści, którzy są zawsze na miejscu zdarzeń, gotowi uchwycić, utrwalić i pokazać zaskakujące, inspirujące miejsca świata natury oraz jego niezwykłych mieszkańców.

Rebranding obejmuje wszystkie państwa, w których obecny jest Viasat Broadcasting/MGT. Rebranding wszystkich kanałów grupy, w Polsce są to: Polsat Viasat History, Polat Viasat Nature i Polsat Viasat Explorer (po rebrandingu Polsat Viasat Explore). Nowe logotypy zostały zaprojektowane przez dział kreacji Viasat Broadcasting. Rebrandingowi towarzyszy kampania promocyjna, która objęła głównie reklamę w Internecie, zwłaszcza social media (Facebook i YouTube). W Polsce i kilku innych krajach Europy środkowo-wschodniej za działania kreatywne odpowiada Heureka Group, a za komunikację w Polsce agencja 38PR.

Komentarze (1 - 10 z 19)

wiem jedno tam gdzie w nazwie kanału pojawił się dodatek "polsat" tam było tylko gorzej(patrz przykład JIMJAM)
 20  
Kanały Viasat już dawno wyprzedziły poziomem reprezentowanych programów Discovery, które woli puszczać magazynowo samochodową papkę. Pojawienie się tych 3 kanałów w jakości HD byłoby nie lada atutem CP.
 28  
Logotypy ciekawe, ale programy tak samo slabe jak discovery i same bloki reklamowe.
 5  
A kiedy będą te kanały w NC+ ??.
 2  
Pojawienie się tych 3 kanałów w jakości HD byłoby nie lada atutem CP.
Chciałeś napisać reklam w HD, od czasu jak polsat je wziął pod skrzydła to te kanały pikują tylko w duł przez reklamy A były najlepsze no nie biorąc pod uwagę kanał Planet bo to już mistrzostwo :)
 6  
Logika Polsatu: wziąć jakiś zagraniczny kanał, dokleić do niego pasek z napisem "POLSAT", przerobić górną część logo i nazywać to jako własny kanał.
 13  
SZKODA ZE TE DURNIE Z ,,UPC,,, NIE DODAJOM TYCH KANALOW DO OFERTY
 2  
Znalezienie się Pana Zygmunta Solorza na 1. miejscu najzamożniejszych Polaków to tylko i wyłącznie kwestia czasu. Polsat to obecnie najsilniejsza marka telewizyjna w naszej części Europy. Program stacji telewizyjnych nadających pod diamentem polskiego rynku jakim jest POLSAT jest robiony z należytym wyczuciem. A ten b*rdel z Wiertniczej to już twór zdychający. Jak widać jego dogorywanie się przedłuża. Dni tego zakompleksionego Platformerskiego dupowłaza są już skrupulatnie policzone.
polsat polsat uber alles 30.04.2014 (14:47:42)
 5  
czemu multimedia zastapila bbc stopklatka?
 3  
LEMON , jesteś niedouczonym debilem, choćby UPC miała ze 2000 kanałów to tobie zawsze będzie mało, ile ty masz lat i ile ty masz czasu ażeby to wszystko oglądać , widocznie masz w pokoju 100 telewizorów i 200 komputerów , współczuje rodzinie. Ja tez mam obiekcje na temat UPC. Zawsze można zmienić operatora. Nie liczę na pochwały ale tylko na chwile pomyślunku, po cholerę mi kolejne reklamy.
 1