anslow14.05.2015 (16:34)2 komentarze

Internet ASAP już za tydzień

Czy roboty zastąpią copywriterów? A Instagram - Facebooka? O co naprawdę chodzi w big data? Jak technologia zamienia "lubienie" w sprzedaż? I czy oszczędza przy tym wartość marki? Znamy już tematy wszystkich prelekcji konferencji Internet ASAP. A to już za tydzień, 21 i 22 maja w Krakowie.
Internet ASAP 2015
Przewidzianych jest aż 21 wystąpień i końcowy panel ekspertów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się wobec marketingu 360° i rosnącej roli, jaką odgrywa w nim Internet.
Dr hab. Robert Kozielski, znany jako strateg doradzający największym markom i autor podręczników dla marketerów zastanowi się "Co mierzyć? Jak mierzyć? I co z tego ma wynikać dla organizacji, klientów, inwestorów?"

Maciej Tesławski, strateg z ponad-20-letnim stażem, spróbuje sprowokować dyskusję, czy słusznie upatrujemy w nowych technologiach komunikacyjnego przełomu.

Przełomów z kolei spodziewa się prawdziwy futurolog marketingu, Piotr Golczyk, Marketing Operations Director w Luksofcie, globalnej firmie IT z siedzibą w Szwajcarii. Naświetli pojęcie big data i opowie o robotyzacji marketingu.

Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej organizatora.

Portal Media2 jest patronem medialnym tegorocznej konferencji Internet ASAP.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Przeczytałem program. Ale bzdety i pitolenie głupot!
 4  
Cześć, jestem organizatorem tegorocznej edycji. Dostałem trochę pozytywnych informacji zwrotnych nt. programu - że to rozwój w porównaniu poprzednimi edycjami. Wśród prelegentów czołowe nazwiska, uczestnicy dopisują - wszystko wskazuje na to, że nie będzie tak źle. Zapraszam. :)
Krzysztof Śpiewla 18.05.2015 (9:45:48)
 0