25.06.2015 (17:25)3 komentarze
"Uwaga!" TVN premierowo przez całe wakacje i bliżej tematów ważnych dla widzów
Dobra informacja dla widzów interwencyjnego programu telewizji TVN - "Uwaga!". Premierowe odcinki będą przez całe wakacje, a redakcja uruchamia nową platformę kontaktu z widzami w social mediach.

Fot. TVN
W lipcu i sierpniu program "Uwaga!" będzie niezmiennie emitowany na antenie TVN, bez przerwy wakacyjnej. Codziennie o 19.50 Zbigniew Łuczyński i Tomasz Kubat przedstawią reportaże z całej Polski. Co więcej, od lipca widzowie i internauci będą mieli nową możliwość zgłaszanie tematów do redakcji - za pomocą mediów społecznościowych, z poziomu własnego profilu z użyciem hashtagów #tematdlauwagi.
Akcja zakłada monitorowanie sieci realtime pod kątem użycia hashtagów #tematdlauwagi.
Na potrzeby programu przygotowano takżę widget, który będzie dostępny na stronie internetowej. Będą do niego trafiać treści wideo, zdjęcia i informacje od widzów umieszczane przez nich na profilach społecznościowych (m.in. Twitter, Facebook, Instagram). Wyszukana treść, zanim trafi do widget-u na stronie www, będzie moderowana, by zabezpieczyć widzów przed dostępem do tzw. niedozwolonych treści. Alerty opublikowane przez widzów na ich profilach, mogą zostać pokazane w programie lub posłużyć jako wstęp do dokumentacji tematu i przygotowania reportażu.
- Chcemy wykorzystać potencjał i siłę mediów społecznościowych w zakresie dzielenia się treścią. Nie wszyscy wysyłają swoje zgłoszenia do mediów, ale często dzielą się różnymi informacjami publicznie ze swoimi znajomymi. Jednocześnie przyjęło się mówić w różnych sytuacjach, że coś jest "tematem dla Uwagi". Warto zatem te dwie rzeczy wykorzystać i przekuć na łatwy i dostępnych dla wszystkich sposób komunikacji z redakcją programu. Bez logowania, zakładania konta, po prostu czysta informacja na wallu dostępna jednocześnie dla znajomych i dla nas - mówi Zbigniew Łuczyński, współprowadzący program.
Akcja zakłada monitorowanie sieci realtime pod kątem użycia hashtagów #tematdlauwagi.
Na potrzeby programu przygotowano takżę widget, który będzie dostępny na stronie internetowej. Będą do niego trafiać treści wideo, zdjęcia i informacje od widzów umieszczane przez nich na profilach społecznościowych (m.in. Twitter, Facebook, Instagram). Wyszukana treść, zanim trafi do widget-u na stronie www, będzie moderowana, by zabezpieczyć widzów przed dostępem do tzw. niedozwolonych treści. Alerty opublikowane przez widzów na ich profilach, mogą zostać pokazane w programie lub posłużyć jako wstęp do dokumentacji tematu i przygotowania reportażu.
TVN Media
Komentarze (1 - 3 z 3)