Łukasz Szewczyk30.06.2015 (17:19)brak komentarzy

Money.pl w nowej odsłonie i z nowym logo

Grupa Wirtualna Polska przebudowała jedną ze swoich wiodących marek - Money.pl. Portal ruszył w nowoczesnej odsłonie. Modułowy układ i odświeżone logo money.pl to kolejny krok w stronę umacniania pozycji w segmencie treści biznesowych i finansowych w polskim internecie.
Nowe Money.pl
Nowe Money.pl
Modułowy układ Money.pl pozwala na czytelną prezentację materiałów, uwzględniającą rozdzielczość ekranu odbiorcy, ułatwia też dotarcie do dostępnych w serwisie produktów i narzędzi finansowych. W nowej wersji money.pl wzmocniono cross-linkowania między witrynami ekonomicznymi Grupy WP - na stronie głównej portalu prezentowane są również wiadomości z Biztok.pl i WP Finanse.
- Projektując money.pl opieraliśmy się na wnioskach płynących z przebudowy strony głównej WP. Kierowaliśmy się dodatkowo utrzymaniem spójności z innymi markami Grupy. Spójność nie oznacza dla nas jednak nigdy jednakowości, więc money.pl, jako serwis finansowy, posiada dedykowane rozwiązania i funkcjonalności właściwe dla jego charakteru. Chodzi tu zwłaszcza o wykresy spółek, indeksów, surowców czy walut, moduły eksperckie oraz dedykowane rozwiązania sprzedażowe - wyjaśnia Adam Plona, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu Grupy WP.

- Integracja z money.pl pozwoliła nam stworzyć jedną z największych redakcji biznesowych
w kraju i realizować strategię dostarczania czytelnikom jakościowych treści ekonomicznych
i finansowych
- mówi Tomasz Grynkiewicz, Redaktor Naczelny Serwisów Ekonomicznych
GWP - Artykuły premium, analizy eksperckie, rankingi, raporty money.pl, systematycznie wzbogacamy teraz o kontent wideo. W maju przygotowane przez nas materiały filmowe zanotowały na stronach serwisu ponad 5,3 miliona odtworzeń - dodaje.

Wśród najpopularniejszych materiałów znalazły się produkcje realizowane w ramach formatów #dziejesiewbiznesie i Statistica. W czołówce najchętniej oglądanych były też wywiady z kluczowymi osobami w polityce i biznesie, m.in. z Leszkiem Balcerowiczem czy prof. Stanisławem Gomułką. Obejrzano je dotąd ponad 560 tysięcy razy.