Łukasz Szewczyk08.07.2015 (7:19)brak komentarzy

Marta Ogórkiewicz nowym product managerem serwisu Newsweek.pl

Z początkiem lipca do zespołu Newsweek Polska (Ringier Axel Springer Polska) dołącza Marta Ogórkiewicz, która będzie odpowiadać za rozwój produktów cyfrowych Newsweeka, w tym za jego serwis internetowy.
Marta Ogórkiewicz zastąpi na stanowisku product managera Newsweek.pl Piotra Stasiaka, który przechodzi do Grupy Onet.pl, gdzie obejmuje obowiązki Product Managera platformy Onet Autorzy oraz będzie zaangażowany w liczne projekty medialne.
Do najważniejszych zadań Marty Ogórkiewicz będzie należało rozwijanie produktów cyfrowych pod marką Newsweek, doskonalenie ich pod kątem użyteczności dla użytkowników oraz realizacja strategicznych projektów biznesowych.

- W ostatnim roku Newsweek.pl został liderem w segmencie serwisów internetowych tygodników opinii. Teraz stoją przed nim nowe wyzwania, takie jak rozbudowywanie oferty w internecie, poszukiwanie nowych modeli monetyzacji i digitalizacji marki. Energia i doświadczenie Marty z pewnością pozytywnie wpłyną na dynamikę rozwoju tego typu projektów - mówi Wojciech Rzążewski, dyrektor ds. rozwoju produktu online w Grupie Onet-RASP.

Marta Ogórkiewicz / Fot. materiały prasowe
Marta Ogórkiewicz / Fot. materiały prasowe
Marta Ogórkiewicz ostatnio była związana z Grupą Allegro, gdzie przez kilka lat odpowiadała za strategię i zintegrowane kampanie marketingowe wielu marek należących do Grupy. Ponadto ma na koncie projekty gamingowe, z branży mediowej, a trzy miesiące temu poprowadziła kampanię promującą wprowadzenie na rynek platformy Newsweek PLUS.

Jest absolwentką Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych Psychologia w Biznesie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Warszawie.