17.07.2015 (12:25)brak komentarzy
"Największe przeboje lat 50." z Gazetą Wyborczą
We wtorek i środę (21 i 22 lipca 2015 roku) razem z Gazetą Wyborczą będzie można kupić płyty CD z największymi polskimi przebojami lat 50. w oryginalnych wykonaniach, przygotowane specjalnie z okazji 60. urodzin warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki.
Na pierwszej płycie CD, która ukaże się we wtorek (21 lipca 2015 roku), znajdą się takie hity polskiej muzyki rozrywkowej lat 50., jak: "Czerwony autobus", "Warszawska piosenka", "Que sera sera" czy "Jak przygoda, to tylko w Warszawie", natomiast na drugiej płycie, którą będzie można kupić w środę (22 lipca 2015 roku) pojawią się m.in.: "Budujemy nowy dom", "Serduszko puka w rytmie cza-cza" czy "Warszawa da się lubić".
Cena Gazety Wyborczej i każdej z płyt to 9,99 zł.
Dodatkowo w poniedziałek (20 lipca 2015 roku) ukaże się specjalne wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone 60-leciu powstania PKiN.
Wydania Gazety Wyborczej z płytami CD są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
W wydaniu tygodnika "Ale Historia" w poniedziałek, 20 lipca br. czytelnicy znajdą historię Pałacu Kultury i Nauki, zdjęcia i rysunki PKiN oraz losy jego moskiewskich odpowiedników.
Wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone PKiN jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Partnerami wydania płyt są: Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda, które rozegrają na swoich antenach specjalne konkursy dla słuchaczy.
Cena Gazety Wyborczej i każdej z płyt to 9,99 zł.
Dodatkowo w poniedziałek (20 lipca 2015 roku) ukaże się specjalne wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone 60-leciu powstania PKiN.
Ale Historia - okładka z 20 lipca 2015
W wydaniu tygodnika "Ale Historia" w poniedziałek, 20 lipca br. czytelnicy znajdą historię Pałacu Kultury i Nauki, zdjęcia i rysunki PKiN oraz losy jego moskiewskich odpowiedników.
Wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone PKiN jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Komentarze