Łukasz Szewczyk17.02.2016 (16:09)11 komentarzy

iTV zmieni się w TO!TV

Nadchodzi kolejna zmiana na polskim rynku telewizyjnym. W sobotę (27 lutego 2016 roku) kanał iTV będzie nadawał pod nową nazwą - TO!TV. W ramówce znajda się m.in. nowe programy z dziedziny lifestyle. Autorką zmian jest Monika Goździalska, uczestniczka kulinarnego show "MasterChef".
Nowa telewizja TO!TV będzie ogólnopolskim kanałem muzyczno-rozrywkowym, który w związku z nowo zmodyfikowaną i poszerzoną ofertą programową dla całej rodziny. Kanał dedykowany będzie grupie wiekowej 16-49 choć jego trzonem są młodzi ludzie w wieku 25-44 lata w większości pochodzący z terenów miejskich oraz mniejszych miejscowości, podatni na reklamę, ceniący wartość marki, podążający za trendami i dynamicznie spędzający czas.
Kanał będzie koncentrował się na 3 fundamentach
muzycznym - prezentującym muzykę dostosowaną do zróżnicowanych gustów widzów w obrębie nurtów dance, disco, pop i disco-polo. Nowa stacje będzie chciała jeszcze bardziej zwrócić się w stronę muzyki i poszerzyć grono odbiorców, a widz będzie miał w dalszym ciągu realny wpływ na kształt stacji.
rozrywkowym - tutaj pojawi się najwięcej nowości takich jak m.in.: program kulinarny "To! Do Garów" prowadzony przez uczestniczkę kulinarnego show "MasterChef", poradnik dla mam propagujący zdrowe odżywianie i kształtowanie dobrych nawyków ("To! Fit Mama") czy przewodnik po meandrach mediów społecznościowych (To! Socialman").
ezoterycznym - wieczornym paśmie EZO TV gdzie podczas konsultacji na żywo z najlepszymi wróżkami w Polsce, widzowie będą dalej pomagać, uczyć i wskazywać właściwą drogę do osiągnięcia harmonii duszy i ciała i odzyskania radości życia.

Zmianie uległa również oprawa kolorystyczna stacji w tym logo - panujący do tej pory róż i szarość przeszedł na szarość z kroplą turkusu.

TO!TV
Celem rebrandingu jest stworzenie zintegrowanej komunikacji wizualnej stacji, poszerzenie oferty programowej i tym samym zdobycie szerszego grona odbiorców.

Efektem wizerunkowego oraz programowego odświeżenia stacji, w tym o kontent z dziedziny lifestyle, ma być wzrost rozpoznawalności stacji, wzrost udziałów rynkowych (SHR), wzrost średniej oglądalności minutowej (AHR) a w przyszłości związany z tym wzrost przychodów spółki.

Komentarze (1 - 10 z 11)

tego kanału już i tak nic nie uratuje
 35  
To! Do Garów - program kulinarny dla żon mężów-tyranów :)
 13  
Od samego mieszania herbata nie stanie się słodsza. Nie wiedziałem, że toto jeszcze istnieje.
 13  
Czy tylko mi się nowa nazwa kojarzy z ToiToi.
 21  
zapychacz. Nikt tego nie ogląda tylko jakieś nawiedzone babki dzwonioce do wrózek...
 14  
Kojarzy się z tygodnikiem z programem tv TO&OWO TV. U mnie w kablówce na ostatniej pozycji obok Trwam i Polonia 1. :)
 0  
Nigdy nie oglądałem nawet 5 minut tego kanału więc nie mogę się wypowiadać, co do Polonii1 to nie jest to aż taki zły kanał jak niektórzy piszą. Są i tam perełki, owszem jakość VHS ale nie ma tragedii..
 1  
Badziewie jakiego wiele 80% programów w platforach cyfrowych to tandeta za którą ie potrzebnie płaci się abonamet
 3  
widać że zapchaj dziura musi być w ofercie programowej każdego operatora cyfrowego i kablowego . PYTANIE poco to robić jak to jest szmira i tandeta .
 0  
disco polo 2016 nowość
 1