Łukasz Szewczyk14.04.2016 (16:27)3 komentarze

Agora przygotowuje się do startu TV Metro

Agora jeszcze w tym roku uruchomi nowy kanał telewizyjny Metro, który dostępny będzie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Dyrektor programową stacji została Hanna Baka. Do zespołu stacji dołączyły także Joanna Rathe oraz Magdalena Błasiak-Bielińska
Kanał telewizji naziemnej Metro ma rozpocząć działanie jeszcze w tym roku. Koncesję na nadawanie otrzymała Green Content sp. z o.o., spółka zależna Agory - jej wniosek zyskał uznanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w konkursie na nadawanie w multipleksie ósmym kanału uniwersalnego o profilu lifestyle'owym.
Uruchomienie kanału Metro będzie kolejnym, ważnym krokiem Grupy Agora w rozbudowywaniu obecności na rynku telewizyjnym i wzmacnianiu kompetencji w zakresie tworzenia programów audiowizualnych. Trwają prace nad szczegółową ramówką stacji i kompletowanie zespołu, który będzie odpowiadał za rozwój kanału.

Z początkiem kwietnia dyrektor programową telewizji Metro została Hanna Baka, która ma wieloletnie doświadczenie w branży telewizyjnej. Jest specjalistką w zakresie budowania i zarządzania markami telewizyjnymi, tworzenia i wdrażania strategii programowej, selekcji i zakupów programów. Od sierpnia 2014 roku pełniła funkcję dyrektor programowej kanału Fokus TV (Grupa ZPR Media), będąc odpowiedzialną za nową linię programową stacji, strategię zakupów i produkcje własne. Wcześniej pracowała w grupie Canal+, gdzie m. in. brała udział w tworzeniu pierwszej w Polsce płatnej telewizji premium. Była twórczynią kanału filmowego ale kino+, w którym w latach 2005-2013 sprawowała funkcję dyrektor programowej. W trakcie swojej kariery pracowała również w TVP2 w Redakcji Widowisk Artystycznych i Form Studyjnych oraz w TVP Łódź w Redakcji Informacji i Reportażu.

Joanna Rathe została menedżerem ds. zakupów programowych.. Pracę w mediach rozpoczęła w 2005 roku w Canal+ Cyfrowym, w dziale programowym. Zajmowała się negocjacjami oraz administrowaniem umów licencyjnych kanałów Ale Kino!, MiniMini, ZigZap i Hyper. Od 2008 roku odpowiadała za selekcję i zakupy programów dla kanałów lifestyle'owych Kuchnia+ i Domo+. W 2014 roku objęła stanowisko kierownika programowego kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+, gdzie poza zakupami nadzorowała prace na ramówkami stacji.

Natomiast w maju 2016 roku Magdalena Błasiak-Bielińska obejmie stanowisko dyrektor ds. zakupów programowych kanału. Wlatach 2002 - 2013 była kierownikiem, a następnie dyrektorem Działu Zakupów Programowych w Canal+ Cyfrowym, gdzie odpowiadała za nadzór nad zakupami programowymi, negocjacjami i realizacją umów licencyjnych, a także pracą działu opracowań wersji polskich dla kanałów Canal+ i Canal+ Film. Od maja 2013 r. do kwietnia br. pracowała jako Business and Legal Affairs Manager w firmie Monolith Films Sp. z o.o., odpowiadając za obszar negocjacji umów licencyjnych dotyczących zakupów pozycji filmowych przez spółkę.

Komentarze (1 - 3 z 3)

zapłaciłbym - powiedzmy - po 7 zł za kanał gdyby były warte oglądania. Przy tej ilości kanałów nie ogarniam nawet co na nich leci, nie mówiąc o oglądaniu. Rynek jest już tak nasycony i trudny, że ciężko o widza. Nie mniej jednak jak pokazują przykłady TTV, Fokus, Stopklatka i ABC da się, kluczem jest naziemna telewizja. Mi osobiście brakuje kanałów płatnych całkowicie bez reklam, pozytywnym wyjątkiem są np. temtatyczne kanały MTV :)
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 15 kwietnia 2016 o 6:42:48 przez true).
 2  
Gdzie tu wcisnąć jeszcze propagandę antypolską?
 1  
Jeszcze jeden kanał dla pedałów w rurkach?
 1