13.10.2016 (19:10)13 komentarzy
Eleven Extra już w internecie, wkrótce u operatorów. Jaka oglądalność kanałów Eleven w TV?
Kanał Eleven Extra, dostępny do tej pory wyłącznie na platformie nc+, rozszerza zasięg. Stacja dostępna jest już także na internetowej platformie Eleven Sports Network. Znamy także pierwsze wyniki oglądalności telewizyjnych kanałów Eleven.
Dobra informacja dla kibiców. Testowa emisja kanału Eleven Extra dostępna jest już także w internecie (www.elevensports.pl) oraz w mobilnej aplikacji nadawcy. Nadawca zapewnia także, że trwają przygotowania do poszerzenia dystrybucji kanału Eleven Extra o kolejnych operatorów i platformy, ale obecnie nie zdradza ani konkretnych dat ani nazw operatorów.
Jaka oglądalność kanałów Eleven w TV?
Od września 2016 roku kanały Eleven objęte są monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Ma to związek z wprowadzeniem reklam. Z danych za wrzesień 2016 roku wynika, że kanał Eleven ogląda średnio ponad 1,3 tys. widzów (0,02 proc. udziałów w widowni) w grupie 4+ oraz średnio 0,8 tys. widzów (0,03 proc.) w grupie 16-49. Natomiast kanał Eleven Sports ogląda średnio ponad 2,6 tys. widzów (0,04 proc.) w komercyjnej grupie 16-49 lat oraz ponad 1,6 tys. widzów (0,07 proc.) w grupie 16-49 lat.
Przypomnijmy, że testowa emisja Eleven Extra rozpoczęła się 12 września 2016 roku na platformie nc+. Jest trzecim trzecim, po Eleven i Eleven Sports, sportowym kanałem premium grupy Eleven Sports Network.. Widzowie znajdą w nim jeszcze więcej sportu na żywo, przede wszystkim czołowe europejskie rozgrywki piłki nożnej, takie jak Ligue 1, Serie A TIM, LaLiga Santander czy FA Cup. Kibice zobaczą również angielskie English Football League Championship, Puchar Ligi Angielskiej oraz ligę brazylijską, belgijską i szkocką, Velux EHF Ligę Mistrzów piłkarzy ręcznych oraz powtórki najciekawszych wydarzeń pokazywanych w Eleven i Eleven Sports.
Jaka oglądalność kanałów Eleven w TV?
Od września 2016 roku kanały Eleven objęte są monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Ma to związek z wprowadzeniem reklam. Z danych za wrzesień 2016 roku wynika, że kanał Eleven ogląda średnio ponad 1,3 tys. widzów (0,02 proc. udziałów w widowni) w grupie 4+ oraz średnio 0,8 tys. widzów (0,03 proc.) w grupie 16-49. Natomiast kanał Eleven Sports ogląda średnio ponad 2,6 tys. widzów (0,04 proc.) w komercyjnej grupie 16-49 lat oraz ponad 1,6 tys. widzów (0,07 proc.) w grupie 16-49 lat.
Komentarze (1 - 10 z 13)