Łukasz Szewczyk13.10.2016 (20:32)1 komentarz

Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje - nowy tygodnik Gazety Wyborczej

Ludzie polskiego biznesu odnoszący sukcesy i zmagający się z codziennymi wyzwaniami - to główni bohaterowie tekstów, jakie znajdą się w nowym, poniedziałkowym tygodniku Gazety Wyborczej - "Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje".
Od 17 października 2016 roku co poniedziałek z Gazetą Wyboczą będzie ukazywać się ponad 20-stronicowy tygodnik "Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje". W każdym numerze czytelnicy znajdą artykuły na temat ekonomii, gospodarki i rynku pracy skupione wokół historii konkretnych osób oraz małych i średnich przedsiębiorstw - zwłaszcza tych, które działają lokalnie i w wyjątkowych branżach.
Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje
Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje
W wydaniach Mojego biznesu publikowane będą teksty związane co najmniej z jednym z głównych obszarów zainteresowań nowego tygodnika:
Biznes - m.in. artykuły o polskich firmach i przedsiębiorcach z powodzeniem działających na rynku - także lokalnie i w specyficznych branżach, niebanalne, pogłębione sylwetki ludzi biznesu, cykl "Mały Wielki Biznes" - o tym, jak polskie firmy podbijają świat, porady przedsiębiorców pod hasłem "Złota recepta na udany biznes" oraz studium przypadku "Ten biznes się nie udał";

Kariera - materiały m.in. o nowych zawodach i tych starych, które odnajdują się we współczesnym świecie, informacje o oryginalnych formach zatrudnienia, listy płac i analizy sytuacji na rynku pracy oraz podpowiedzi, jak rozpocząć działalność w konkretnej branży - np. jak stworzyć firmę cateringową;

Innowacje - teksty poświęcone m.in. działalności start-upów - tych, które najlepiej dziś rokują i tych, którym się nie powiodło, parkom technologicznym i działającym w nim oryginalnym firmom (cykl "Firma nie-zwykła"), wynalazkom i ich twórcom, a także nowym technologiom i branży gier komputerowych.

Zespół tygodnika Mój biznes tworzą dziennikarze z poszczególnych lokalnych redakcji Gazety Wyborczej, którzy będą pisać o sprawach i ludziach ze swojego regionu, prezentować ich doświadczenia, rady i ostrzeżenia. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Maciej Drzewicki, na co dzień pracujący w trójmiejskiej redakcji dziennika, który tak mówi o nowej propozycji dla czytelników: "Mój biznes" to pierwszy taki tygodnik "Gazety Wyborczej": tworzony przez redakcje lokalne o lokalnych i ogólnopolskich sprawach gospodarczych i ludziach polskiego biznesu, łączący wysokiej jakości, atrakcyjne dla czytelników treści z ciekawą ofertą dla reklamodawców. W każdym wydaniu chcemy inspirować do działania, podsuwając pomysły i rozwiązania problemów, a także pokazywać, jak duży jest potencjał innowacji w Polakach.

W pierwszych numerach "Mojego biznesu" będzie można przeczytać m.in. o księgarni internetowej Legimi - poznańskiej firmie, która właśnie rusza na podbój Chin i Niemiec, a także o pomyśle na biznes w postaci food-trucka - na przykładzie trójmiejskich barbusów, wraz z podpowiedziami, jak założyć taką działalność. Tygodnik zaprezentuje też materiał o wynalazku katowickiej firmy Abyss Glass, czyli interaktywnych lustrach oraz o nowoczesnych domach z wielkiej płyty, które powstają nie tylko w Skandynawii, ale też na warszawskiej Pradze.

Tygodnik "Mój biznes" będzie mieć charakter magazynowy - będzie ukazywać się jako osobny grzbiet z efektowną okładką i zawierać treści wysokiej jakości, w tym dopracowane reportaże, pogłębione wywiady i profesjonalne analizy. Treści publikowane na łamach tygodnika będą dostępne w internecie na Wyborcza.pl oraz na stronach wydań lokalnych Gazety Wyborczej.

Premierę tygodnika "Mój biznes" wspierają kampania promocyjna poniedziałkowych wydań "Gazety Wyborczej" obejmująca: stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) i radiowe (Radio Eska, RMF FM) oraz serwisy internetowe Agory i Facebook, a także autopromocje w wydaniach papierowych i cyfrowych dziennika oraz na profilach "Gazety Wyborczej" w mediach społecznościowych.

Działania reklamowe, które potrwają co najmniej przez pierwsze cztery tygodnie ukazywania się "Mojego biznesu", przygotował zespół marketingu "Gazety Wyborczej", a emisje telewizyjne zaplanowało SMG Poland, oddział domu mediowego Starlink.

Komentarze (1 - 1 z 1)

biznes z wyborczą ? - nie polecam ze względu na nachylenie lewicowo-socjalne, a przy takim normalny biznes pada.
 1