Łukasz Szewczyk01.12.2016 (17:37)3 komentarze

Ponad 1,6 mln widzów "Azji Express" w TVN. Planowana jest druga edycja

Reality-show z udziałem gwiazd okazał się hitem telewizji TVN. Program "Azja Express" przed telewizyjne ekrany przyciągnął ponad 1,6 mln widzów, a podczas emisji programu stacja była liderem w tzw. komercyjnej grupie widzów. Nadawca planuję drugi sezon programu, prawdopodobnie za rok.
Telewizja TVN zakończyła emisję pierwszego sezonu reality-show z udziałem gwiazd - "Azja Express". Program wygrali Michał Żurawski i Ludwik Borkowski, którzy w finałowym odcinku rywalizowali z Agnieszką Włodarczyk i Marią Konarowską oraz Izą Miko i Leszkiem Stankiem.
Michał Żurawski i Ludwik Borkowski / Fot TVN
Michał Żurawski i Ludwik Borkowski / Fot TVN
Nową produkcję oglądało średnio ponad 1,619 mln widzów co dało stacji udziały na poziomie prawie 12,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 7 września 2016 roku, który oglądało średnio 2,078 mln widzów. Ponad 1,843 mln widzów przyciągną finałowy odcinek z 30 listopada, a ponad 1,688 mln widzów oglądało odcinek z 16 listopada.

Podczas emisji serialu w ogólnej grupie widzów (4+) telewizja TVN przegrała jedynie z TVP2. Natomiast komercyjnej grupie widzów 16-49 lat oraz 16-59 lat stacja TVN zajęła pozycję lidera.

Jesień 2016Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
TVP2 1 739 91713,92% 612 31311,34% 1 015 18612,85%
TVN - "Azja Express" 1 619 60012,96% 1 021 42818,91% 1 248 00215,80%
Polsat 1 093 9068,75% 597 68811,07% 792 66510,04%
TVP1879 8207,04%298 7925,53%469 4315,94%

NAM: Oglądalność programu "Azja Express" (TVN) - jesień 2016

Przychody z reklam wyniosły ponad 28,758 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna

Komentarze (1 - 3 z 3)

Bardzo fajnie się to ogląda :) Podoba mi się bardziej niż Agent ;)
 3  
zajebisty program i fajnie ze jest planowana druga edycja
 3  
żenujący program, z jeszcze bardziej żenującym zachowaniem uczestników "celebrytów". Aż wstyd, że przez chwilę są wizytówką naszego kraju na wschodzie. Nie takiej reklamy potrzebujemy.
 4