01.12.2016 (17:37)3 komentarze
Ponad 1,6 mln widzów "Azji Express" w TVN. Planowana jest druga edycja
Reality-show z udziałem gwiazd okazał się hitem telewizji TVN. Program "Azja Express" przed telewizyjne ekrany przyciągnął ponad 1,6 mln widzów, a podczas emisji programu stacja była liderem w tzw. komercyjnej grupie widzów. Nadawca planuję drugi sezon programu, prawdopodobnie za rok.
Telewizja TVN zakończyła emisję pierwszego sezonu reality-show z udziałem gwiazd - "Azja Express". Program wygrali Michał Żurawski i Ludwik Borkowski, którzy w finałowym odcinku rywalizowali z Agnieszką Włodarczyk i Marią Konarowską oraz Izą Miko i Leszkiem Stankiem.
Nową produkcję oglądało średnio ponad 1,619 mln widzów co dało stacji udziały na poziomie prawie 12,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek z 7 września 2016 roku, który oglądało średnio 2,078 mln widzów. Ponad 1,843 mln widzów przyciągną finałowy odcinek z 30 listopada, a ponad 1,688 mln widzów oglądało odcinek z 16 listopada.
Podczas emisji serialu w ogólnej grupie widzów (4+) telewizja TVN przegrała jedynie z TVP2. Natomiast komercyjnej grupie widzów 16-49 lat oraz 16-59 lat stacja TVN zajęła pozycję lidera.
Przychody z reklam wyniosły ponad 28,758 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu

Michał Żurawski i Ludwik Borkowski / Fot TVN
Największą popularnością cieszył się odcinek z 7 września 2016 roku, który oglądało średnio 2,078 mln widzów. Ponad 1,843 mln widzów przyciągną finałowy odcinek z 30 listopada, a ponad 1,688 mln widzów oglądało odcinek z 16 listopada.
Podczas emisji serialu w ogólnej grupie widzów (4+) telewizja TVN przegrała jedynie z TVP2. Natomiast komercyjnej grupie widzów 16-49 lat oraz 16-59 lat stacja TVN zajęła pozycję lidera.
Jesień 2016 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | |||
Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|
TVP2 | 1 739 917 | 13,92% | 612 313 | 11,34% | 1 015 186 | 12,85% |
TVN - "Azja Express" | 1 619 600 | 12,96% | 1 021 428 | 18,91% | 1 248 002 | 15,80% |
Polsat | 1 093 906 | 8,75% | 597 688 | 11,07% | 792 665 | 10,04% |
TVP1 | 879 820 | 7,04% | 298 792 | 5,53% | 469 431 | 5,94% |
NAM: Oglądalność programu "Azja Express" (TVN) - jesień 2016
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna
Komentarze (1 - 3 z 3)