03.01.2017 (15:20)2 komentarze
TV: Najpopularniejsze seriale 2016 roku. Hitem "M jak miłość"
Serial "M jak miłość" telewizyjnej Dwójki okazał się największym hitem 2016 roku - wynika z telewizyjnego raportu Nielsen Audience Measurement. Pod względem oglądalności prym wiodą serialowe pozycje TVP.
Fot. TVP
Które seriale cieszyły się największą popularnością wśród telewidzów w 2016 roku? Pozycje lidera bez zaskoczenia, najpopularniejszym serialem pozostaje "M jak miłość" (TVP2), którego odcinek z 1 lutego oglądało ponad 6,9 mln widzów. Drugą pozycję rankingu zajmuje "Ranczo" (TVP1), którego odcinek z 27 listopada oglądało średnio 6,1 mln widzów. Na trzeciej pozycji plasuje się serial "Na dobre i na złe" (TVP2) z wynikiem ponad 5,3 mln widzów (odcinek z 3 lutego).
Wyniki pełnego raportu telewizyjnego za 2016 rok prezentujemy TUTAJ.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Top 10 seriali - 2016 rok | Grupa 4+ | ||||
Lp. | Program | Kanał TV | Data emisji | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | M JAK MILOŚĆ /TELENOW.POL./ | TVP2 | 01-02-2016 | 6 991 302 | 42,70% |
2. | RANCZO /SER.KOM.POL./ | TVP1 | 27-11-2016 | 6 107 244 | 34,25% |
3. | NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ | TVP2 | 03-02-2016 | 5 339 296 | 33,51% |
4. | OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ | TVP1 | 17-03-2016 | 4 632 547 | 29,62% |
5. | BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ | TVP2 | 15-02-2016 | 4 264 600 | 25,54% |
6. | BODO /SER.BIOGR.POL./ | TVP1 | 06-03-2016 | 3 814 377 | 22,10% |
7. | BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ | TVP1 | 14-02-2016 | 3 540 825 | 20,65% |
8. | NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./ | TVP2 | 03-02-2016 | 3 284 108 | 23,11% |
9. | KLAN /TELENOWELA POL./ | TVP1 | 20-01-2016 | 2 972 947 | 22,88% |
10. | KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ | TVP1 | 03-01-2016 | 2 732 957 | 17,81% |
NAM: Top 10 seriali - 2016 rok (Grupa 4+)
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 2 z 2)