Łukasz Szewczyk19.01.2017 (10:46)7 komentarzy

Satyra na PiS, czyli ile jest warte Ucho Prezesa. Bohaterem rudy kot

Pierwsze odcinki nowego internetowego serialu Kabaretu Moralnego Niepokoju obejrzało już przeszło 10 mln widzów. Na temat "Ucha Prezesa" w mediach ukazało się prawie 50 tys. publikacji, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 8 mln zł - wynika z raportu Press-Service Monitoring Mediów.
"Ucho Prezesa"
Realizacja Roberta Górskiego osiągnęła imponujące wyniki oglądalności. Pierwszy odcinek obejrzano ponad 4,5 mln razy, drugi prawie 4 mln, a trzeci 2,6 mln. Jednak miniserial polityczny zyskał także spore poparcie mediów.
W dniach od 2 do 17 stycznia w kontekście produkcji ukazało się 49,5 tys. materiałów. Blisko 98 proc. to wzmianki internautów w social media, 2 proc. to artykuły na portalach internetowych. W prasie opublikowano 44 teksty, w telewizji 31, a w radiu 23, co ogółem nie stanowi 1 proc. informacji.

Liczba materiałów w mediach
Liczba materiałów w mediach
Dużą popularnością w mediach cieszy się też rudy kot, występujący w serialu. Co prawda w nawiązaniu do zwierzaka pojawiło się 39 materiałów w mediach tradycyjnych (prasie, radiu, tv i na portalach internetowych), jednak wygenerowały one AVE warte 182 tys. złotych.

Jeszcze chętniej o tym bohaterze pisali użytkownicy mediów społecznościowych. W analizowanym okresie pojawiło się ponad 3 tys. wzmianek.

Największa aktywność internautów w mediach społecznościowych przypadła na 8 stycznia - dzień emisji dwóch pierwszych odcinków, a następnie 16 stycznia, kiedy w sieci pojawiła się trzecia część. Najwięcej wzmianek publikowano na Facebooku (78 proc.). Kolejnymi źródłami są YouTube (14 proc.) i Twitter (6 proc.).

Ekwiwalent reklamowy wszystkich materiałów na temat produkcji wyniósł 7,8 mln złotych. Największa promocja dotyczyła materiałów opublikowanych na portalach internetowych - 2,7 mln złotych, a następnie w prasie (1,7 mln zł). Trzecim medium pod względem wartości wskaźnika AVE były media społecznościowe (1,6 mln zł). Analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wycenili też ekwiwalent reklamowy dla radia (1,2 mln zł) i telewizji (0,7 mln zł).

Szacunkowy ekwiwalent reklamowy AVE w PLN
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy AVE w PLN
"PRESS-SERVICE Monitoring Mediów".
Press-Service Monitoring Mediów

Komentarze (1 - 7 z 7)

I można by rzec za klasykiem "Tu jest Polska" ;)
 1  
Jakoś mam nieodparte wrażenie,że ten kabarecik dział na korzyść prezesa. Rozładowuje napięcie wywołane przez ciamajdy i potomków towarzyszy. 3 odcinek całkiem,całkiem.. szczególnie facet grający Macierewicza..buuuuhahahaha, no i Misiek podjadacz ;D
 9  
masz 100% racji; nie tylko pokazuje prezesa w dobrym świetle ale dodatkowo to światło wzmaga się przez pokazanie miernego otoczenia; dlatego prezes w sumie chwali Ucho, a podejrzewam że jego otoczenie zgrzyta zębami choć oficjalnie robi dobrą minę do złej gry
 2  
No jakże by inaczej, przecież to słońce narodu !!! :)
 1  
Jakoś mam nieodparte wrażenie,że ten kabarecik dział na korzyść prezesa.
Jaki prezes ja się pytam, jaki prezes? - naczelnik młotku, naczelnik, słońce narodu, przewodnia siła państwa, wódz narodu, wieczny naczelnik, wieczny i niezmordowany jaro sław, ten co PO się nie kłaniał, wieczny wizjoner, myśliciel, głos i sumienie suwerena.
Zapewne już MEN pisze na nowo historię Polski, gdzie jaro sław nie wstaje przed południem, tylko w ogóle się nie kładzie, gdzie jego zasługi dla Polski są tak wielkie, że nie da się ich spisać (dlatego będą słownie przekazywane z pokolenia na pokolenie).
Już kują naczelnikowi tablicę do panteonu wielkich Polaków...
 1  
Górski robił kiedyś dobry kabaret. Ale teraz to gniot pod kaczora. W pewnym skeczu Neonówki użyto zwrotu czopek. I tak Górskiego można teraz nazywać.
 0  
bardzo słabe, widziałem połowe pierwszego i wystarczyło
 1