19.01.2017 (10:46)7 komentarzy
Satyra na PiS, czyli ile jest warte Ucho Prezesa. Bohaterem rudy kot
Pierwsze odcinki nowego internetowego serialu Kabaretu Moralnego Niepokoju obejrzało już przeszło 10 mln widzów. Na temat "Ucha Prezesa" w mediach ukazało się prawie 50 tys. publikacji, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 8 mln zł - wynika z raportu Press-Service Monitoring Mediów.
Fot. YouTube
Realizacja Roberta Górskiego osiągnęła imponujące wyniki oglądalności. Pierwszy odcinek obejrzano ponad 4,5 mln razy, drugi prawie 4 mln, a trzeci 2,6 mln. Jednak miniserial polityczny zyskał także spore poparcie mediów.
Dużą popularnością w mediach cieszy się też rudy kot, występujący w serialu. Co prawda w nawiązaniu do zwierzaka pojawiło się 39 materiałów w mediach tradycyjnych (prasie, radiu, tv i na portalach internetowych), jednak wygenerowały one AVE warte 182 tys. złotych.
Jeszcze chętniej o tym bohaterze pisali użytkownicy mediów społecznościowych. W analizowanym okresie pojawiło się ponad 3 tys. wzmianek.
Największa aktywność internautów w mediach społecznościowych przypadła na 8 stycznia - dzień emisji dwóch pierwszych odcinków, a następnie 16 stycznia, kiedy w sieci pojawiła się trzecia część. Najwięcej wzmianek publikowano na Facebooku (78 proc.). Kolejnymi źródłami są YouTube (14 proc.) i Twitter (6 proc.).
Ekwiwalent reklamowy wszystkich materiałów na temat produkcji wyniósł 7,8 mln złotych. Największa promocja dotyczyła materiałów opublikowanych na portalach internetowych - 2,7 mln złotych, a następnie w prasie (1,7 mln zł). Trzecim medium pod względem wartości wskaźnika AVE były media społecznościowe (1,6 mln zł). Analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wycenili też ekwiwalent reklamowy dla radia (1,2 mln zł) i telewizji (0,7 mln zł).
"PRESS-SERVICE Monitoring Mediów".
W dniach od 2 do 17 stycznia w kontekście produkcji ukazało się 49,5 tys. materiałów. Blisko 98 proc. to wzmianki internautów w social media, 2 proc. to artykuły na portalach internetowych. W prasie opublikowano 44 teksty, w telewizji 31, a w radiu 23, co ogółem nie stanowi 1 proc. informacji.
Liczba materiałów w mediach
Jeszcze chętniej o tym bohaterze pisali użytkownicy mediów społecznościowych. W analizowanym okresie pojawiło się ponad 3 tys. wzmianek.
Największa aktywność internautów w mediach społecznościowych przypadła na 8 stycznia - dzień emisji dwóch pierwszych odcinków, a następnie 16 stycznia, kiedy w sieci pojawiła się trzecia część. Najwięcej wzmianek publikowano na Facebooku (78 proc.). Kolejnymi źródłami są YouTube (14 proc.) i Twitter (6 proc.).
Ekwiwalent reklamowy wszystkich materiałów na temat produkcji wyniósł 7,8 mln złotych. Największa promocja dotyczyła materiałów opublikowanych na portalach internetowych - 2,7 mln złotych, a następnie w prasie (1,7 mln zł). Trzecim medium pod względem wartości wskaźnika AVE były media społecznościowe (1,6 mln zł). Analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wycenili też ekwiwalent reklamowy dla radia (1,2 mln zł) i telewizji (0,7 mln zł).
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy AVE w PLN
Press-Service Monitoring Mediów
Komentarze (1 - 7 z 7)
Zapewne już MEN pisze na nowo historię Polski, gdzie jaro sław nie wstaje przed południem, tylko w ogóle się nie kładzie, gdzie jego zasługi dla Polski są tak wielkie, że nie da się ich spisać (dlatego będą słownie przekazywane z pokolenia na pokolenie).
Już kują naczelnikowi tablicę do panteonu wielkich Polaków...