25.01.2017 (11:32)21 komentarzy
VH1 Polska od lutego prawie jak VH1 European
Zmiany wśród muzycznych kanałów telewizyjnych koncernu Viacom International Media Networks w Polsce.
Styczeń będzie ostatnim miesiącem nadawania kanału VH1 Polska w dotychczasowej postaci. Od 1 lutego 2017 roku ramówka VH1 Polska w dużej mierze zostanie "uspójniona" z VH1 European.
Przypomnijmy, że muzyczny kanał VH1 kierowany jest do starszej widowni wychowanej na "starym MTV", czyli do widzów wieku od 16 do 49 lat, ze szczególnym uwzględnieniem 25-35 latków. W ofercie znajdują się wyłącznie starannie dobrane teledyski najlepszych wykonawców z lat 90. oraz hity ostatnich lat (2000-2015) w wykonaniu największych gwiazd.
Mimo powyższych zmian nadawca przekonuje, że widzowie i dystrybutorzy kablowi będą mieli dostęp do kanału na dokładnie takich samych zasadach, jak obecnie.
Przypomnijmy, że muzyczny kanał VH1 kierowany jest do starszej widowni wychowanej na "starym MTV", czyli do widzów wieku od 16 do 49 lat, ze szczególnym uwzględnieniem 25-35 latków. W ofercie znajdują się wyłącznie starannie dobrane teledyski najlepszych wykonawców z lat 90. oraz hity ostatnich lat (2000-2015) w wykonaniu największych gwiazd.
Komentarze (1 - 10 z 21)