Łukasz Szewczyk15.02.2017 (18:23)7 komentarzy

Radio: RMF FM liderem, Polskie Radio traci słuchaczy, duży wzrost TOK FM

RMF FM utrzymuje pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszych badań udziału słuchalności przeprowadzonych przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Słuchaczy tracą stacje Polskiego Radia, najwięcej radiowa Trójka. Wzrosty notują m.in. TOK FM, Antyradio, Radio Maryja oraz Muzo.FM
Radio: RMF FM liderem, Polskie Radio traci słuchaczy, duży wzrost TOK FM
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od listopada 2016 do stycznia 2017 roku, notuje RMF - 24,6 proc. W ujęciu rocznym stacja notuje wzrost udziałów o 0,5 pkt. proc. Drugie miejsce utrzymuje się Radio Zet z wynikiem 13,3 proc., co oznacza spadek o 0,3 pkt.proc. Trzecią pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Jedynka z wynikiem 9,1 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.). Natomiast czwartą pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Trójka - 8,1 proc. (spadek 0,5 pkt. proc.). Z kolei piąte w rankingu utrzymuje radio VOX FM - 4,2 proc. (bez zmian).

Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,3 proc. (wzrost o 0,5 pkt. proc.), Radio Maryja - 2,1 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Antyradio - 1,6 proc. (wzrost o 0,3 proc.), RMF Classic - 1,2 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,4 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Radiowa Czwórka/Polskie Radio 24 - 0,3 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.).

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp.Stacjalistopad 2016 : styczeń 2017listopad 2015 : styczeń 2016
1.RMF FM 24,6% 24,1%
2.Radio ZET 13,3% 13,6%
3.Jedynka 9,1% 9,5%
4.Trójka 8,1% 8,6%
5.VOX 4,2% 4,2%
6.TOK FM 2,3% 1,8%
7.Radio Maryja 2,1% 2,0%
8.Antyradio 1,6% 1,3%
9.RMF Classic 1,2% 1,4%
10.Dwójka 0,4% 0,5%
11.Muzo.FM 0,4% 0,2%
12.Polskie Radio 24 / Czwórka0,3%0,5%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- listopad 2016 : styczeń 2017 (wielkość: 20 967)
- listopad 2015 : styczeń 2016 (wielkość: 21 045)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 7 z 7)

Polskie Radio traci bo jest tępą tubą propagandową służącą manipulacji. A ludzie jakos nie chcą łykać ściemy. Trawestując działacza kÓrskiego: ciemny lud nie chce kupić :(
 8  
Polskie Radio traci bo jest tępą tubą propagandową służącą manipulacji. A ludzie jakos nie chcą łykać ściemy. Trawestując działacza kÓrskiego: ciemny lud nie chce kupić :(
Nie wiedziałem, że prezes TVP jest jednocześnie prezesem Polskiego Radia. Lemingu jesteś głupszym niż ustawa przewiduje.
 10  
@edek33 - dzięki pełen miłości piśku :D :D :D
Swoją drogą jakim trzeba być idiotą by wyczytać w tekście, że szef Kurwizji to szef PRadia ? To proste = wystarczy być piśiem edziem :D
 3  
Czy poza obrzucaniem się lemingami i idiotami jesteście w stanie dyskutować czy to za dużo ? PR to już od jakiegoś czasu traci.
 3  
Mimo burdelu jaki robi PiS w Polskim Radiu, to i tak jedyne radio w którym jeszcze można znaleźć cokolwiek wartościowego jeśli chodzi i muzykę, bo Rmf i Zet są tak ubogie muzycznie, że niedobrze się robi na samą myśl. Mam nadzieję, że dożyję czasów, że te stacje będą miały razem poniżej 20 % udziału w rynku. No ale u nas niestety ludzie z prostym gustem, czy raczej bez jakiegokolwiek gustu przeważają.
 0  
fajnie że MUZO rośnie, świetna stacja :)
 2  
Kiedyś słuchałem polskiego radia ale stwierdziłem że polskie radio nadaje cały czas w ,,żałobnej tonacji" smutne te audycje ,nie adekwatne do dzisiejszych czasów,przypominają audycje rodem z PRL-u,brak wigoru tym prowadzącym ,szczególnie jest mało muzyki a jak jest to muzyka w jedynce to niczym marsze żałobne. Dobrze że są inne komercyjne stacje co ludżią dają dobrą muzykę i prowadzący są weseli dowcipni potrafią przyciągnąć słuchacza do słuchania radia.
 3