08.03.2017 (13:50)7 komentarzy
Ponad 1,7 mln widzów ogląda nowego "Idola". Program traci widzów
Nowy sezon programu "Idol" przed telewizyjne ekrany przyciąga 1,7 mln widzów. Z odcinka na odcinek program notuje mniejszą oglądalność.
Fot. Polsat
Pierwsze trzy odcinki nowej edycji programu "Idol" w telewizji Polsat oglądało średnio ponad 1,791 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 11,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Podczas emisji programu, w ogólnej grupie widzów 4+, Polsat (1,791 mln widzów, 11,29%) wygrywa jedynie z TVP1 (1,181 mln widzów, 7,45%). Przegrywa natomiast z TVP2 (3,285 mln, 20,71%) oraz TVN (2,084 mln widzów, 13.14%).
Natomiast w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) Polsat (995,9 tys. widzów, 16,07%) zajmuje pozycję lidera przed: TVP2 (992,1 tys. widzów, 16,01%), TVN (916,4 tys. widzów, 14,79%) i TVP1 (344,5 tys. widzów, 5,56%)
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek (15 lutego), który obejrzało ponad 2,082 mln widzów. Kolejne odcinki notowały mniejsza oglądalność: drugi (22 lutego) - 1,756 mln widzów i trzeci (1 marca) - 1,539 mln widzów.
Podczas emisji programu, w ogólnej grupie widzów 4+, Polsat (1,791 mln widzów, 11,29%) wygrywa jedynie z TVP1 (1,181 mln widzów, 7,45%). Przegrywa natomiast z TVP2 (3,285 mln, 20,71%) oraz TVN (2,084 mln widzów, 13.14%).
Natomiast w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) Polsat (995,9 tys. widzów, 16,07%) zajmuje pozycję lidera przed: TVP2 (992,1 tys. widzów, 16,01%), TVN (916,4 tys. widzów, 14,79%) i TVP1 (344,5 tys. widzów, 5,56%)
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja włąsna
Komentarze (1 - 7 z 7)
Pozdrawiam.