08.05.2017 (15:45)8 komentarzy
Duży spadek oglądalności "MasterChef Junior". Ponad 2,4 mln widzów, TVN liderem
Drugi sezon kulinarnego reality-show z udziałem dzieci "MasterChef Junior" zanotował duży spadek oglądalności aż o ponad 400 tys. widzów. Mimo to, podczas emisji programu, TVN utrzymał pozycję lidera.
Fot. TVN
Telewizja TVN zakończyła emisję drugiego sezonu programu "MasterChef Junior", dziecięcej wersji jednego z popularniejszych na świecie kulinarnego reality-show. Program wygrała 10-letnia Julia Cymbaluk z Wrocławia.
W porównaniu do poprzedniej edycji sprzed roku, program zanotował spadek oglądalności aż o 407 tys. widzów. Największą popularnością cieszył się odcinek z 12 marca, który oglądało średnio ponad 2,672 mln widzów. Finałowy odcinek (7 maja) oglądało średnio 2,634 mln widzów.
Podczas emisji programu, we wszystkich grupach wiekowych TVN zajęła pozycję lidera we wszystkich grupach wiekowych.
Przychody z reklam wyniosły ponad 30,229 mln zł
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Program w niedzielne wieczory oglądało średnio ponad 2,447 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 14,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W porównaniu do poprzedniej edycji sprzed roku, program zanotował spadek oglądalności aż o 407 tys. widzów. Największą popularnością cieszył się odcinek z 12 marca, który oglądało średnio ponad 2,672 mln widzów. Finałowy odcinek (7 maja) oglądało średnio 2,634 mln widzów.
Podczas emisji programu, we wszystkich grupach wiekowych TVN zajęła pozycję lidera we wszystkich grupach wiekowych.
Wiosna 2017 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TVN - "MastrChef Junior 2" | 2 447 847 | 14,77% | 1 280 784 | 19,30% | 1 628 846 | 16,67% |
2. | TVP1 | 2 365 930 | 14,28% | 570 500 | 8,60% | 1 096 750 | 11,22% |
3. | Polsat | 2 074 415 | 12,52% | 857 430 | 12,92% | 1 305 037 | 13,36% |
4. | TVP2 | 786 929 | 4,75% | 329 740 | 4,97% | 490 397 | 5,02% |
Oglądalność programu "MasterChef Junior 2" - wiosna 2017 (TVN)
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna
Komentarze (1 - 8 z 8)
Bo 30 kwietnia już trwał "długi weekend" i część Polaków zamiast siedzieć przed TV powyjeżdżała, he he.
Za dużo stresu na takie małe dzieciaki może mieć poważne skutki w przyszłości.