Łukasz Szewczyk16.05.2017 (13:47)brak komentarzy

Tusk czy Żulczyk? "Książki. Magazyn do czytania" z okładkami do wyboru

We wtorek (16 maja 2017 roku) na rynku ukazał się nowy numer kwartalnika "Książki. magazyn do czytania" z dwiema okładkami do wyboru. Czytelnicy mogą kupić wydanie z okładką, na której znajduje się pisarz Jakub Żulczyk lub to z podobizną przewodniczącego Rady Europejskiej Donalda Tuska.
Książki. Magazyn do czytania nr 2/2017 (25)
Książki. Magazyn do czytania nr 2/2017 (25)
W drugim w tym roku wydaniu "Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje esej mistrza Saundersa, w którym jeden z najwybitniejszych pisarzy Ameryki tłumaczy, jak i po co pisze książki. Redakcja zastanawia się również, ile jeszcze książek Remigiusza Mroza jest w stanie wytrzymać czytelniczy rynek i czy polski kryminał może już konkurować ze skandynawskim, a także tłumaczy, dlaczego analogowe nośniki - płyty winylowe, kasety magnetofonowe - powoli powracają do powszechnego użytku.
W numerze Juliusz Kurkiewicz prezentuje czytelnicze must reads nadchodzącego sezonu, Tomasz Kwaśniewski rozmawia z pisarzem Jakubem Żulczykiem nie tylko o jego nowej powieści "Wzgórze psów", Janusz Rudnicki pisze o Kornelu Makuszyńskim z okazji premiery jego biografii, Michał Nogaś rozmawia z Jonathanem Foerem o ryzyku życia w epoce, w której każdy chce mieć więcej niż jedno życie, a wrażeniami z nowej produkcji Netfliksa - ekranizacji "Ani z Zielonego Wzgórza" - dzieli się Katarzyna Wężyk.

Kwestionariusz "Książek" wypełnił Donald Tusk, który opowiedział m.in. o tym, co aktualnie czyta, jakie są jego rytuały czytelnicze i co czytało się w jego domu rodzinnym.

Autorem rysunków okładkowych jest Piotr Chatkowski

Nowe wydanie "Książek. Magazynu do czytania" ukazało się we wtorek, 16 maja br. w formacie 240x310 mm w objętości 108 stron. Cena czasopisma to 9,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki, "Polityka"), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, RMF FM) oraz w internecie (media społecznościowe). Kreację kampanii przygotował Dział marketingu "Gazety Wyborczej".