Łukasz Szewczyk31.05.2017 (20:54)7 komentarzy

Ponad 2,5 mln widzów "Wojennych dziewczyn" w TVP1. Słaby wynik w grupie komercyjnej

Nowy serial "Wojenne dziewczyny" w TVP1 oglądało średnio ponad 2,5 mln widzów. W ogólnej grupie widzów Jedynka zajęła pozycję lidera, jednak w grupie komercyjnej widzów mocno przegrała z Polsatem i TVN.
"Wojenne dziewczyny"
TVP1 zakończyła emisję pierwszego sezonu serialu "Wojenne dziewczyny". Nową produkcję oglądało średnio ponad 2,526 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie prawie 15,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek z 5 marca 2017 roku, który obejrzało średnio 3,033 mln widzów.

Podczas emisji serialu TVP1 zajęła pozycję lidera w ogólnej grupie (4+), ale w grupie komercyjnej (16-49) oraz grupie 16-59 lat Jedyna przegrała z Polsatem i TVN.

 Wiosna 2017Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
1.TVP1 - "Wojenne dziewczyny" 2 526 99915,69% 604 6049,51% 1 197 69512,74%
2.Polsat 2 482 90015,41% 1 027 66516,17% 1 546 30416,45%
3.TVN 1 925 85711,95% 1 071 96616,87% 1 330 36214,15%
4.TVP2825 5595,12%357 5535,63%522 3205,56%

NAM: Oglądalność serialu "Wojenne dziewczyny" - wiosna 2017 (TVP1)

Przychody z reklam wyniosły ponad 6,5525 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna

Komentarze (1 - 7 z 7)

Kolejna porażka TVPIS.
Stary człowiek i może 31.05.2017 (21:23:00)
 0  
@stary człowiek i może.Za to za TVPO były same hehe...sukcesy
 0  
No cóż, a teraz sukcesów w TVPIS jakoś nie ma. Oglądalność spada na łeb na szyję, jak nigdy wcześniej. Nic tylko gratulować Kurskiemu.
Stary człowiek i może 31.05.2017 (23:37:56)
 2  
To i tak mała klęska w porównaniu z pozostałą kupą bogoojczyźnianą oraz utopionymi pieniędzmi w Teleranek, Sndę, Bodo, Jak Oni Żrą i inne idiotyczne pisowskie wynalazki.
Cała ta tv to żarto pod kierunkiem tego działacza partyjnego i jego kochanki.
 2  
Dotąd każde guano, które leciało w TVP1 po niedzielnym dzienniku, miało na bank 3-milionową widownię. Kolejny sukces Kurskiego: odwrócił tę szkodliwą tendencję.
 1  
Przychody z reklam wyniosły ponad 6,5525 mln zł - czyli telewizja zarabia na siebie reklamami i jeszcze zebraja od ludzi o abonament.
 4  
"Bodo" został zrealizowany przez poprzednią ekipę. Ta nowa nigdy nie nakręciłaby serialu, z którego by wynikało, że w Polsce przedwojennej panowała taka swoboda obyczajowa.
 0