Łukasz Szewczyk19.07.2017 (17:31)brak komentarzy

Sierpniowe Wysokie Obcasy Extra z Charlize Theron na okładce i "Sztuką Kochania" na DVD

Bohaterką okładki sierpniowego wydania Wysokich Obcasów Extra jest aktorka filmowa Charlize Theron. Artystka zagrała w szpiegowskim thrillerze "Atomic Blond", który niedługo wejdzie na ekrany polskich kin. W miesięczniku redakcja w niebanalny sposób zachęci czytelników do podróży.
Wysokie Obcasy Extra - nr 8/2017
Wysokie Obcasy Extra - nr 8/2017
W numerze znajdzie się kolejna odsłona akcji "Dziewczyny w podróży", tym razem poświęcona Isabelli Bird Bishop - wiktoriańskiej podróżniczce, która przemierzała świat w czasach, gdy takie podróże zarezerwowane były tylko dla mężczyzn. Ponadto Jacek Szczerba poleci dziesięć filmów, które opowiadają o podróżujących kobietach, a czytelniczki będą mogły skorzystać ze zniżek na przedmioty, które ułatwiają i uprzyjemnią podróż (rabaty obowiązują w dniach 9-16 sierpnia br.).
W numerze również:
- w dziale "Debiutantki" - historia kapeluszniczek Aliny Cieszkowskiej i Karoliny Nogalskiej,
- Dorota Wodecka pyta o szczęście Jerzego Połomskiego, który mówi, że "miłość to są indywidualne sprawy",
- psycholożka Zofia Milska-Wrzońska tłumaczy, jak polityka zagląda ludziom do łóżek,
- w dziale "One rządzą światem" - Nemat Shafik: szefowa najważniejszej uczelni ekonomicznej London School of Economics,
- w kuchni Agnieszka Kręglicka gotuje mule z Dorotą Wellman.

Sierpniowy numer "Wysokich Obcasów Extra" (w kioskach od 20 lipca 2017 roku) będzie można kupić z filmem na DVD "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej" opowiadającym historię najsłynniejszej seksuolog czasów PRL-u, która odmieniła życie seksualne Polaków. Cena pisma z dodatkiem to 29,99 zł (cena bez dodatku - 7,99 zł).

Najnowsze wydanie "Wysokich Obcasów Extra" będzie promowane w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, media społecznościowe), w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki, "Polityka", czasopisma Agory), w kinie Atlantic, na nośnikach reklamy wewnętrznej (pokładach czarterowych linii lotniczych Small Planet Airlines) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu "Wysokich Obcasów".