odejście disneya pokazuje że serwisy vod są mało opłacalne lepiej kupować filmy na płytach przynajmniej ma się film do końca życia a nie na okres płacenia
Niestety wygląda na to że serwisy VOD tym razem w skali globalnej powtórzą błąd kanałów premium ćwierć wieku temu w Europie wschodniej - czyli rozdrobnienie.
Na razie to pewnie z chęci zysku - bo przecież lepiej konsumenta oskubać na 2x15$ zamiast 1x20$, ale za chwilę ci sami geniusze od wyciągania po kilka razy pieniędzy za to samo będą się zastanawiać dlaczego klient wykupuje subskrypcje tylko przez jeden czy dwa miesiące w roku.
Już teraz wykształcił się zwyczaj oglądania seriali maratonami, a przemodelowanie oferty tak aby za miesięczną subskrypcję nie można było obejrzeć całej zawartości, albo żeby wiązać się umowami na 2 lata, nie będzie takie łatwe - zwłaszcza w obliczu konkurencji którą serwisy VOD sami sobie tworzą...
Kto ogląda dany film więcej niż raz-dwa razy? Zwłaszcza nowości, które nie mają tej otoczki jak filmy lat 80/90. Jeszcze filmy rozumiem kupować na płytach ale serial się ogląda raz.
Komentarze (1 - 4 z 4)
Na razie to pewnie z chęci zysku - bo przecież lepiej konsumenta oskubać na 2x15$ zamiast 1x20$, ale za chwilę ci sami geniusze od wyciągania po kilka razy pieniędzy za to samo będą się zastanawiać dlaczego klient wykupuje subskrypcje tylko przez jeden czy dwa miesiące w roku.
Już teraz wykształcił się zwyczaj oglądania seriali maratonami, a przemodelowanie oferty tak aby za miesięczną subskrypcję nie można było obejrzeć całej zawartości, albo żeby wiązać się umowami na 2 lata, nie będzie takie łatwe - zwłaszcza w obliczu konkurencji którą serwisy VOD sami sobie tworzą...