Łukasz Szewczyk21.08.2017 (12:06)2 komentarze

Da Vinci Learning rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w Polsce

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na polskim rynku. Od 1 września 2017 roku kanał znajdzie się w ofercie reklamowej Polsat Media.
Da Vinci Learning
- To kolejna zmiana w naszym kanale jaką zaplanowaliśmy na ten rok. Sprzedaż czasu reklamowego stwarza nam nowe możliwości uzyskania dodatkowych środków na inwestycje programowe. Liczymy m.in. na pozyskanie sponsorów dla naszych produkcji lokalnych, nad uruchomieniem których właśnie pracujemy - mówi Grzegorz Płaza, kierujący działaniami Da Vinci Learning w Polsce.
Kanał Da Vinci Learning będzie 60 kanałem, który znajdzie się w portfolio Polsat Media. Stacja wzbogaci ofertę kanałów tematycznych, a w szczególności pakiet dziecięcy Polsat Media, w którego skład wchodzą w tej chwili cztery stacje.

Polska jest drugim po Turcji europejskim rynkiem, na którym Da Vinci Learning rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Może w HD?
 3  
Prosty przykład chocby tego kanału dlaczego nie warto płacić platformom cyfrowym za kanały przez wprowadzanie reklam tylko debile dają się nabierać w tym kraju ich nie brakuje:(
 0