Łukasz Szewczyk29.08.2017 (12:14)1 komentarz

Macademian Girl poprowadzi nowy program w Lifetime. "Królowe second-handów"

Jesienią 2017 roku firma medialna A+E Networks zrealizuje pierwszy polski program w historii telewizji Lifetime - "Królowe second-handów". Program poprowadzi jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych Tamara Gonzalez Perea - Macademian Girl.
"Królowe second-handów" w Lifetime
Sklepy z odzieżą używaną cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. Ubieranie się w nich jest postrzegane nie tylko, jako coś przystępnego na każdą kieszeń - nierzadko jest też decyzją świadomego konsumenta umotywowaną etycznymi bądź prośrwiskowymi przesłankami. W second-handzie można też znaleźć coś oryginalnego, innego niż propozycja z sieciówek. Widzowie telewizji Lifetime zobaczą niebawem, w jaki sposób uczestniczki programu poradzą sobie z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.
- W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. "Królowe second-handów" to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje - mówi Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks.

W każdym odcinku modowej serii ""Królowe second-handów" dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje. Format jest oparty na autorskim pomyśle zespołu A+E Networks. Za produkcję programu odpowiada firma Endemol Shine Polska. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji.

- Pomysł programu to odpowiedź na społeczny trend, jaki wytworzył się w ostatnich latach, wśród kobiet - poszukiwaczek wyjątkowych, oryginalnych ubrań, za niewielkie pieniądze. "Królowe second-handów" to program skrojony na miarę dzisiejszej fashionistki - kobiety świadomie kształtującej uliczną estetykę i zmieniającej sposób myślenia o sklepach z odzieżą używaną. Zdecydowaliśmy się pokazać ten świat od kulis, aby zwrócić uwagę widzów na to ciekawe zjawisko - mówi Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

Program "Królowe secondhandów" będzie trzecią lokalną produkcją A+E Networks w Polsce tej jesieni - pozostałe premiery będą miały miejsce w telewizji Crime+Investigation (Polskie zabójczynie) oraz HISTORY (Poszukiwacze zaginionej prawdy).

Komentarze (1 - 1 z 1)

stop making stupid people famous
stop making stupid people famous 29.08.2017 (13:30:00)
 9